کد خبر : 1534536 | 07 تیر 1397 ساعت 23:06 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ژاپن: دستور وقت تلف کردن را من دادم

ژاپنی ها دقایق پایانی بازی برابر لهستان را به وقت تلف کردن مشغول بودند تا شکست 1-0 حفظ شود.

مربی ژاپن: دستور وقت تلف کردن را من دادم

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن به لطف دریافت دو کارت زرد کمتر از سنگال و در شرایط کاملا برابر با این تیم توانست به یک هشتم نهایی جام جهانی راه یابد.همچنین کلمبیا نیز با شکست سنگال باعث شد تا ژاپن با وجود باخت یک بر صفر برابر لهستان، از گروه خود صعود کند.

 

 

1315103

 

 

نیشینو، سرمربی ژاپن در انتهای بازی گفت:« من بودم که به هاسبه گفتم به دیگر بازیکنان اطلاع دهد تا همین باخت 1-0 را حفظ کنند. تردیدهای بزرگی در زمین ما و نیز در بازی دیگر وجود داشت و ممکن بود هر اتفاقی بیفتد. واضح است که من هرگز از شکست خوشم نمی آید ولی صعود به یک هشتم نهایی، مهمتر از هر چیز دیگری بود.

لحظات سخت و پر اضطرابی را پشت سر گذاشتیم و باید از بازیکنانم که به فرمانم توجه کرده و نسبت به من وفادار ماندند، تشکر کنم.»

 

نیشینو ادامه داد:« هواداران حاضر در ورزشگاه، شیوه بازی دقایق پایانی ما را هو می کردند و می دانم که بازیکنانم از این اتفاق ناراحت شدند. امروز بازیکنانم هر آنچه که گفتم را در زمین پیاده کردند. این جام جهانی است و در آن برخی مواقع چنین اتفاقاتی اجتناب ناپذیرند.

برابر لهستان همه توان مان را خرج نکردیم و از بازی هجومی همیشگی مان خبری نبود. این باب میل من نیست و امیدوارم در مرحله بعد با هر تیمی که برخورد کنیم، چه بلژیک و چه انگلیس، نمایشی هجومی تر را ارائه دهیم.» 

 

دیدگاه‌ها