کد خبر : 1534650 | 08 تیر 1397 ساعت 15:34 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردادو:

داوران فکری برای زمین خوردن های نیمار کنند

ستاره تیم ملی مکزیک برای بازی دوشنبه مقابل برزیل در یک هشتم نهایی جام جهانی، نگران نیمار است.

داوران فکری برای زمین خوردن های نیمار کنند

به گزارش "ورزش سه"، برزیل و مکزیک در یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف هم بروند. مکزیکی ها به لطف برتری عجیب کره جنوبی برابر آلمان توانستند به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

 

 

1312994

 

 

آندرس گواردادو، بازیکن باتجربه مکزیکی ها در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که نگران سبک بازی نیمار است:« همه ما نیمار را می شناسیم ولی نه من و نه بازیکنان مکزیک مسئولیتی در قبال سبک بازی او نداریم و این داوران فیفا هستند که با استفاده از VAR باید او را کنترل کنند. می دانیم که نیمار عاشق اغراق و شبیه سازی است و همیشه خود را به زمین می زند. او به این سبک بازی عادت کرده است ولی داوران نباید فریب او را بخورند. VAR می تواند مانع فریبکاری های نیمار در زمین شود.»

 

برزیل:« چه انگیزه ای بالاتر از اینکه مهمترین بازی تاریخ فوتبال مان را برابر قهرمان پنج باره دنیا پیش رو داریم. ما هرگز در جام جهانی برابر برزیل پیروز نشده ایم ولی گذشته ها گذشته و بازی پیش رو، داستانی متفاوت خواهد داشت. بهترین اتفاق ممکن، شکست برزیل و تغییر تاریخ خواهد بود. ما آلمان را شکست دادیم و این نشان می دهد که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

 

 

دیدگاه‌ها