کد خبر : 1534934 | 09 تیر 1397 ساعت 18:23 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین با دروازه‌بان سوم برابر فرانسه(عکس)

مصدومیت و غیبت گلر اصلی و اشتباهات دروازه‌بان دوم آرژانتین موجب شده نفر سوم این پست در دیدار با فرانسه بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رومرو در فاصله کمتر از یک ماه مانده به نخستین بازی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ به دلیل آسیب دیدگی از فهرست تیمش کنار رفت تا ویلفرد کابایرو که دروازه‌بان دوم آلبی سلسته و همچنین گلر دوم تیم چلسی در فصل اخیر لیگ جزیره بود، فرصت بازی برای این تیم در رقابت‌های روسیه  را پیدا کند.

 

اما عملکرد ضعیف ویلی کابایرو در دو بازی ابتدایی تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی و به ویژه دیدار با کرواسی که اشتباهات فاجعه‌باری انجام داد و نقش اول شکست ۳ بر صفر تیمش بود، موجب شد تا خورخه سامپائولی در آخرین مسابقه مرحله گروهی از فرانکو آرمانی در این پست بازی بگیرد.

 

آرمانی در دیدار برابر نیجریه به غیر از یک گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد، عملکرد نسبتا خوبی داشت و روی دو حمله عکس‌العمل‌های خوبی نشان داد و همین موضوع منجر شده تا این دروازه‌بان که تا یک ماه قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ دروازه‌بان سوم آرژانتین بود، امروز در بازی حساس مقابل فرانسه از ابتدا در زمین حضور داشته باشد.

 

کابایرو و آرمانی، دروازه‌بانان آرژانتین قبل از شروع مسابقه آرژانتین و فرانسه برخورد گرمی با هوگو لوریس، گلر اول تیم فرانسه داشتند.

 

1315607

دیدگاه‌ها