کد خبر : 1534996 | 09 تیر 1397 ساعت 20:55 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

حذف آرژانتین و پایان یک نسل فوق العاده

آرژانتین در دیداری جذاب و پرگل، با نتیجه 4-3 مقابل فرانسه شکست خورد و به این ترتیب، یک نسل طلایی فوتبال این کشور، بدون کسب جام در رقابت های ملی به کارش پایان داد.

حذف آرژانتین و پایان یک نسل فوق العاده

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتینی ها که در ابتدای نیمه دوم، با نتیجه 2-1 پیش افتاده بودند، در ادامه با ارائه نمایشی پراشتباه در فاز دفاعی، 4-3 مغلوب شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند. این به معنی پایان نسلی از بازیکنانی است که به سه فینال (یک جام جهانی و دو کوپا آمه‌ریکا) رسید اما هرگز نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

خاویر ماسچرانو که در این رقابت ها بسیار ضعیف کار کرد، در 34 سالگی دیگر شانسی برای ادامه حضور در تیم ملی آرژانتین ندارد. گونسالو ایگواین 31 ساله هم نتوانست در روسیه، بازی های خوبش با پیراهن یوونتوس را تکرار کند و دراین رقابت ها بیشتر نیمکت نشین بود

سرخیو آگوئرو که گلش در ثانیه های پایانی، کمی آلبی سلسته را امیدوار کرد، نیز 30 ساله است؛ مانند آنخل دی ماریا که گل تماشایی اش، در نهایت ثمری برای آرژانتین نداشت.

 

 

1315641

 

اما مهمتر از همه اینها، لیونل مسی است که به تازگی تولد 31 سالگی اش را جشن گرفت و با این ناکامی، بعید نیست که بار دیگر از بازی های ملی خداحافظی کند؛ وداعی که این بار می تواند همیشگی باشد.

به اینها باید بازیکنانی مانند لوکاس بیلیا و اور بانگا را هم اضافه کرد که در چند سال گذشته همیشه یکی جزو بازیکنان اصلی آرژانتین بودند و حالا باید به فکر خداحافظی از بازی های ملی باشند.

در صورت جدایی این بازیکنان، مربی بعدی آرژانتین کار سختی برای پیدا کردن جانشین مناسب برای آنها خواهد داشت و مطمئنا برای خیلی از آرژانتینی ها، خداحافظی این بازیکنان به اندازه حذف تیم ملی شان از جام جهانی، دردناک خواهد بود.

دیدگاه‌ها