کد خبر : 1535149 | 10 تیر 1397 ساعت 14:13 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا: آرژانتین بدون مسی تیم دیگری است

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین پس از حذف این تیم از جام جهانی، مدعی شد که این تیم بدون لیونل مسی، تیمی به کل متفاوت است.

مارادونا: آرژانتین بدون مسی تیم دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا و گابریل مرکادو، پاسخ گل گریزمان از روی نقطه پنالتی را دادند و تیمشان را پیش انداختند ولی در ادامه، فرانسه با گل دیدنی پاوارد و دو گل از کیلیان امباپه، 4-2 از حریف پیش افتاد. سرخیو آگوئرو در دقایق پایانی یکی از گل ها را جبران کرد ولی در نهایت این آلبی سلسته بود که با شکست 4-3 حذف شد. مارادونا که خود در سال 1986 با آرژانتین قهرمان جام شد و همچنان به عنوان یکی از بهترین های تاریخ شناخته می‌شود، انتظار چنین اتفاقاتی در این بازی را داشته است.

 

1315721

 

 

او گفت:" ما به سینما بیشتر از استادیوم رفتیم زیرا به اینجا آمدیم تا اعلام یک مرگ را بشنویم و این اتفاقی بود که رخ داد. فرانسه مسی را گرفت، خط میانی آرژانتین هیچ کاری نتوانست کند. بدون مسی ما یک تیم دیگری هستیم.  بازی همانطور که انتظار می‌رفت پیش رفت و آنچه انتظار داشتیم رخ داد. یک جام جهانی دیگر برایمان تمام شد و هیچ چیز به دست نیاوردیم. خیلی بد است که یک جام جهانی دیگر تمام شد و آرژانتین هنوز نتوانسته تیم با ثباتی داشته باشد."

دیدگاه‌ها