کد خبر : 1535511 | 11 تیر 1397 ساعت 18:22 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای منابع آرژانتینی

معرفی دو گزینه جانشینی سامپائولی در آرژانتین

خورخه سامپائولی، سرمربی آلبی سلسته، به ادعای رسانه های آرژانتینی به زودی از سمت خود برکنار خواهد شد.

معرفی دو گزینه جانشینی سامپائولی در آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، سامپائولی در یک سال گذشته هدایت آرژانتین را بر عهده داشته ولی نتوانست نتایج خوبی با این تیم کسب کند. صعود پرمشقت به جام جهانی و سپس حذف در یک هشتم نهایی این رقابت ها با شکست از فرانسه، کارنامه ناموفق سامپائولی در آرژانتین بوده است.

او پس از شکست مقابل فرانسه اعلام کرد که استعفا نمی دهد ولی در آرژانتین بر این عقیده اند که او قطعا در سمت خود باقی نخواهد ماند. برای کوپا آمه ریکای 2019 و جام جهانی 2022، آرژانتین به مربی دیگری نیازمند است و صحبت از گارِکا و گایاردو به میان آمده.

 

 

1316499

 

 

گارکا چند سالی است که هدایت پرو را بر عهده دارد و پس از دو نمایش خوب در کوپا آمه ریکای 2015 و 2016، توانست پرو را به اولین جام جهانی خود پس از 40 سال هدایت کند. پرو البته نتوانست به دور یک هشتم نهایی صعود کند ولی هرگز دست از رقابت نکشید و بازی های خوبی را از خود ارائه داد. پرو با یک برد برابر استرالیا از جام کنار رفت.

گارکا در آرژانتین مربی ولز سارسفیلد بود و در تیم ملی نیز سابقه 20 بازی و زدن 6 گل را دارد. با گل او به پرو، آرژانتین مجوز حضور در جام جهانی 1986 مکزیک را کسب کرد ولی کارلوس بیلاردو او را در فهرست نهایی قرار نداد.

 

مارسلو گایاردو اما یک مربی نوگرا و جوان در فوتبال آرژانتین محسوب می شود. او زمانی برای ریورپلات و موناکو بازی می کرد و در جام های جهانی 1998 و 2002 و نیز المپیک 1996 پیراهن تیم آرژانتین را بر تن داشت.

گایاردو پس از مربیگری در ناسیونال اروگوئه، سکان هدایت ریور را در سال 2014 بر عهده گرفت و در این مدت، حداقل یک جام در هر سال را کسب کرده؛ از جمله فتح جام لیبرتادورس. او پس از رامون دیاز مشهور، پرافتخارترین مربی تاریخ ریورپلات است.

 

دیدگاه‌ها