کد خبر : 1535646 | 12 تیر 1397 ساعت 09:52 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوشین با اشک و احترام رفت(عکس)

برد تیم ملی بسکتبال برابر قزاقستان زیر سایه خداحافظی ناگهانی بازیکن دوست داشتنی بسکتبال ایران قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، عضوی از نسل طلایی بسکتبال ایران دیروز بعد از یک برد شیرین برابر قزاقستان همه را غافلگیر کرد. اوشین ساهاکیان که بیش از یک دهه عضو تیم ملی بسکتبال بزرگسالان بود و بدون وقفه در تمامی افتخارات این رشته در سال های اخیر نقش پررنگی داشت، در ۳۲ سالگی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت.


این بازیکن باتجربه در پست ۴ که در سال ۲۰۱۳ به عنوان عضو تیم منتخب آسیا هم انتخاب شد،‌ حتی همبازیانش را هم از این تصمیم باخبر نکرده بود و این باعث شد همگان بعد از تماشای صحنه بوسیدن چهار گوشه زمین توسط اوشین شوکه شوند.


ساهاکیان با آن لهجه شیرین ارمنی همواره با روی خوش نسبت به سایر همبازیان و اهالی رسانه در اردوها و مسابقات تیم ملی حضور داشت و رفتنش از تیم ملی بازیکنان، کادرفنی و حتی تماشاگران را دچار شوک بزرگی کرد.


حالا شاید از آن نسل طلایی فقط صمد نیکخواه و حامد حدادی در تیم ملی حضور داشته باشند. کاپیتان و سنتر تیم ملی بسکتبال اولین نفراتی بودند که تحت تاثیر تصمیم اوشین قرار گرفتند.


البته میثم میرزایی که سن و سال پایین تری از ساهاکیان دارد، او را در برابر تماشاگران روی دوش گرفت و دور افتخار زد؛ در شرایطی که اشک های اوشین جاری شده بود و بند نمی آمد.


اوشین هم رفت و حالا باید بازیکن جوان تری جای او را در مسابقات حساس پیش رو پر کند. شماره ۱۱ تیم ملی بسکتبال که با بلاک شات های معروف خود بارها تماشاگران را در سالن آزادی به وجد آورده بود و در پرتاب های ۳ امتیازی هم تخصص داشت؛ شاید با این تصمیم می خواست قبل از آنکه سنش بالاتر برود و سرمربی او را کنار بگذارد، خودش با عزت و احترام خداحافظی کند.

 

1316707

 

1316706

 

1316705

 

1316704

دیدگاه‌ها