کد خبر : 1535677 | 12 تیر 1397 ساعت 12:17 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط شاهین طبع از تصمیمم خبر داشت

ساهاکیان: به خاطر مادرم باید خداحافظی می‌کردم

ملی پوش بسکتبال ایران دلیل خداحافظی اش از تیم ملی را مسائل خانوادگی عنوان کرد.

ساهاکیان: به خاطر مادرم باید خداحافظی می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، اوشین ساهاکیان دیروز بعد از برتری تیم ملی بسکتبال برابر قزاقستان با اعلام خداحافظی از بازی های ملی همه را شوکه کرد. 


این بازیکن باسابقه تیم ملی امروز در گفت و گو با رادیو ورزش از دلایل خداحافظی خود پرده برداشت. 

 


فقط شاهین طبع از تصمیمم خبر داشت


از قبل تصمیم خودم را گرفته بودم؛ اما هیچ کدام از بازیکنان از خداحافظی من خبر نداشتند. شرایط زندگی ام طوری است که مجبور بودم چنین تصمیمی بگیرم. البته قبل از بازی این موضوع را با سرمربی تیم درمیان گذاشته بودم. خدا را شکر می کنم که خداحافظی ام با برد تیم همراه بود و در چنین روزی از تیم ملی رفتم.  

 


بازیکنان می خواستند منصرفم کنند


همه بازیکنان از تصمیم من در پایان بازی شوکه شده بودند. آنها به من می گفتند این کار را نکن و الان زود است. می خواستند مرا منصرف کنند؛ اما به هر حال همانطور که گفتم من تصمیمم را گرفته بودم و می خواستم آن را عملی کنم. از دیشب پیام های زیادی دریافت کردم و به ویژه هم تیمی هایم تک به تک تماس گرفتند و با من صحبت کردند. 

 


۱۳ سال در خدمت تیم ملی بودم


تعداد بازی های ملی در بسکتبال خیلی اهمیتی ندارد و من هم نمی دانم دقیقا چند بازی ملی داشتم. با این حال از سال ۲۰۰۵ به صورت دائم در خدمت تیم ملی بودم و بعد از ۱۳ سال خداحافظی کردم. 

 


از بازی های باشگاهی خداحافظی نکردم


کارم را در بخش باشگاهی ادامه می دهم. هنوز مشخص نیست که در فصل آینده در چه تیمی بازی می کنم. سال گذشته در خدمت تیم پتروشیمی بودم؛ اما وضعیت تیم ها برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. 

 


دیگر نمی توانم مادرم را تنها بگذارم


دلیل اصلی خداحافظی ام این بود که باید خارج از ایران باشم. مادرم بیرون از ایران زندگی می کند و دیگر نمی توانم او را تنها بگذارم. باید از این پس کنار مادرم باشم. البته برای بازی های باشگاهی در ایران حضور دارم؛ اما بخش زیادی از سال در اردوهای تیم ملی بودم که دیگر از این پس این شرایط را ندارم.

دیدگاه‌ها