کد خبر : 1535715 | 12 تیر 1397 ساعت 15:17 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشمایکل: نیمار هرگز برنده توپ طلا نمی شود

پیتر اشمایکل، اسطوره فوتبال دانمارک به انتقاد از شبیه سازی نیمار در بازی مقابل مکزیک پرداخت.

اشمایکل: نیمار هرگز برنده توپ طلا نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که از ابتدای بازی در تنش لفظی با چند ستاره مکزیک بود، در نیمه دوم و در حالی که در بیرون میدان مسابقه به زمین افتاده بود، به یکباره از درد به خود پیچید. داستان از این قرار بود که میگل لایون، بازیکن مکزیک قصد برداشتن توپ از میان پاهای نیمار را داشت که به صورت غیرعمد مچ پای او را لگد کرد.

نیمار طوری از درد به خود می پیچید که این شائبه به وجود آمد که بار دیگر دچار مصدومیتی سنگین شده اما داور بدون توجه دستور به ادامه بازی داد و نیمار هم خیلی زود به زمین بازگشت.

 

 

1316912

 

 

اشمایکل که این روزها به عنوان مفسر با شبکه روسی فعالیت می کند گفت:« باورم نمی شود که نیمار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. فیفا باید حرکات نیمار را بازبینی کرده و رفتار او را آنالیز کند. تنها لغتی که می توانم در مورد نیمار به کار ببرم، لفظ «تاسف برانگیز» است.

او مثلا الگوی کودکان است و درست نیست که چنین حرکاتی از وی در زمین دیده شود. در فوتبال نباید چنین چیزهایی را ببینیم. VAR برای همین چیزها آمده و باید شبیه سازی نیمار با جریمه مواجه می شد. تا الان دیده اید که رونالدو حرکتی مشابه نیمار انجام دهد؟ مسی یا هری کین چطور؟ رئیس فیفا در ورزشگاه حاضر بود و همه چیز را دید. نیمار با این خصوصیات هرگز نمی تواند برنده توپ طلا شود.»

 

دیدگاه‌ها