کد خبر : 1535739 | 12 تیر 1397 ساعت 16:13 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقصران اصلی افتضاح لاروخا ار دیدگاه اسپانیایی ها

هواداران اسپانیایی، لوییس روبیالس و فلورنتینو پرس را مقصر اصلی شکست اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌دانند.

مقصران اصلی افتضاح لاروخا ار دیدگاه اسپانیایی ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا پس از صعود سخت از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دور حذفی مغلوب روسیه شد و از صعود به دور بعد باز ماند.

 

 

1316950

 

 

هر شکست بررسی می‌شود و انتقاداتی در رابطه با آن وجود دارد. به همین منظور سایت آس، ‌از کاربران خواست تا مقصر اصلی حذف اسپانیا در این بازی‌ها را مشخص کنند.

در بین گزینه‌های آس، لوییس روبیالس (رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا)، فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید)، یولن لوپتگی (سرمربی پیشین تیم‌ ‌ملی اسپانیا)، بازیکنان و فرناندو هیرو (سرمربی اسپانیا) وجود داشتند. بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و ۵۲.۴۶ درصد (۱۰۸ هزار و ۷۵۲ نفر) مقصر اصلی را روبیالس دانستند. در جایگاه بعدی پرس با ۲۵.۱۴ درصد (۵۲ هزار و ۱۱۳ نفر) قرار داشت. تنها ۲۸ هزار و ۲۰۴ نفر معتقد بودند بازیکنان در این شکست مقصر هستند. در رتبه بعدی یولن لوپتگی با ۵.۸۳ درصد دیده می‌شود و فرناندو هیرو با ۲.۹۶ درصد کم‌ترین تقصیر را در میان دیگر افراد دارد.

 

دو روز پیش از آغاز جام جهانی باشگاه رئال مادرید اعلام کرد لوپتگی جانشین زین الدین زیدان در این تیم شده است و پس از پایان این رقابت‌ها هدایت سفیدپوشان را بر عهده خواهد گرفت. این اتفاق باعث ناراحتی روبیالس شد و او یک روز پیش از شروع جام، سرمربی اسپانیایی را اخراج و فرناندو هیرو را به عنوان سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی اسپانیا انتخاب کرد.

دیدگاه‌ها