کد خبر : 1535815 | 12 تیر 1397 ساعت 21:37 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

خامس نرسید؛

معرفی ترکیب انگلیس و کلمبیا

ترکیب تیم‌های ملی انگلیس و کلمبیا از سوی ساوت‌گیت و پکرمن اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه، تیم ملی انگلیس که با ۶ امتیاز به رتبه دوم در گروه G رسید، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم اوتکریتیه آرنا(اسپارتاک) مسکو به قضاوت مارک گیگر آمریکایی مقابل تیم کلمبیا، صدرنشین گروه آخر قرار می‌گیرد.

 

جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، دله آلی، جسی لینگارد، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ و هری کین بازیکنان آغاز کننده برای تیم ملی انگلیس برابر کلمبیا هستند که ترکیبی مشابه نخستین بازی این تیم در جام جهانی برابر تونس را تشکیل داده‌اند.

 

1317039

 

داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، ویلمار باریوس، کارلوس سانچس، خوان کوادرادو، جفرسون لرما، خوان کوئینترو و رادامل فالکائو هم نفرات منتخب خوزه پکرمن را تشکیل می‌دهند که از ابتدای دیدار با انگلیس در زمین حضور پیدا می‌کنند.

 

1317038

 

غیبت خامس رودریگز که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده مهم‌ترین نکته در ترکیب تیم ملی کلمبیا است و علاوه بر او، ماتیس اوریبه هم نسبت به دیدار اخیرشان برابر سنگال از ترکیب خارج شده و این دو بازیکن جای خود را به ویلمار باریوس و جفرسون لرما داده‌اند.

دیدگاه‌ها