کد خبر : 1535917 | 13 تیر 1397 ساعت 11:32 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

رویایی که پکرمن داشت و خراب شد

خوزه پکرمن شب گذشته رفتار جالبی در کنار زمین در هنگام زدن ضربات پنالتی داشت.

رویایی که پکرمن داشت و خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، او بیش از هر زمانی استرس داشت، تنش در او بیداد می‌کرد و سعی داشت مراقب باشد. صورتش را با یک دست گرفته بود و با دست دیگر گاهی جلوی چشمانش را گرفت. او نمی‌خواست نگاه کند. نزدیک او، در حدود 100 متری، تیم او در مسیری تاریخی گام برمی‌داشت. کلمبیا با هدایت پکرمن، فاصله خیلی کمی با صعود زیر آسمان مسکو داشت.

 

1317157

 

 

پکرمن می‌دانست، این یک فرصت ویژه بود. تصویر رویا در صورت صعود به واقعیت تبدیل می‌شد. این احتمال وجود داشت که حتی کلمبیا راهی فینال رقابت ها شود. روسیه، کرواسی و سوئد، حریفان احتمالی آنها در ادامه بودند. ولی تقدیر نمی‌خواست این اتفاق بیفتد.  مائوس اوریبه ضربه اش را به زیر تیرک افقی می‌زند، کارلوس باکا پنالتی اش را خراب می‌کند و کار تمام می‌شود. خبری از صعود و رسیدن به فینال برای تیم پکرمن نیست. این دردیست که از پایتخت روسیه به گوشه کنار کلمبیا می‌رسد

 

 

پایان کلمبیا با تولد یک مدعی همراه بود: انگلیس. حالا، به نظر می‌رسد انگلیس می‌تواند برای دومین بار در تاریخش قهرمان جام جهانی شود. آنها اولین بار در خانه جام را بالای سر بردند و حالا امیدوارند برای اولین بار در خارج از خانه نیز آن را کسب کنند. آقای گلی هری کین در جام تقریبا قطعی است. با ضربه پنالتی که گل کرد، 6 گله شد و این در حالیست که گری لینه کر در جام جهانی 1986 مکزیک با همین تعداد گل عنوان آقای گلی را کسب کرد. حالا انگلیس دیگر قهرمانی جام جهانی را دور از دسترس نمی‌بیند.

 

1317156

 

 

موضوع دیگری نیز در این میان نقش مهمی ایفا می‌کند: برای اولین بار در تاریخ، انگلیس در ضربات پنالتی در جام جهانی پیروز شد. دو نکته مهم در این میان وجود دارد: تمامی بازیکنان حاضر در این تیم در لیگ برتر شاغل هستند و گرت ساوتگیت، از زمانی که در تیم زیر 23 سال انگلیس فعالیتش را آغاز کرد، با تمامی این بازیکنان همکاری داشته است.

دیدگاه‌ها