کد خبر : 1536009 | 13 تیر 1397 ساعت 16:42 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: قرارداد تراکتورسازی با ترابی غیرقانونی است

مدیرعامل باشگاه سایپا معتقد است قرارداد تراکتورسازی با ترابی غیرقانونی بوده است.

درویش: قرارداد تراکتورسازی با ترابی غیرقانونی است

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا درباره ابهامات انتقال مهدی ترابی به باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود این بازیکن پیش از این با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بسته و حتی از باشگاه تبریزی نیز چک دریافت کرده است, گفت: ترابی از باشگاه تراکتورسازی پول یا چک گرفته است؟! مگر بازیکن آزاد بوده که این‌ کار‌‌ها را کرده است؟! مگر می‌توانسته؟! ترابی با سایپا قرارداد داشته و نمی‌توانسته است بدون هماهنگی با ما با باشگاهی دیگر قرارداد امضا کند. اگر الان او با پرسپولیس قرارداد دارد, این قرارداد با هماهنگی باشگاه سایپا بوده و پرسپولیس با ما توافق کرده است.


وی درباره اینکه آیا باشگاه سایپا در جریان قرارداد ترابی با تراکتورسازی که گفته می‌شود در فروردین ماه حاصل شده، بوده است یا خیر، گفت: ما در جریان نبودیم و اگر این موضوع صحت داشته باشد، اولاً ترابی تخلف کرده و دوماً باشگاهی که با بازیکنی که قرارداد دارد، مذاکره می‌کند. مگر پرسپولیس برای همین موضوع از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم نشده است؟


مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه توافق و قرارداد ترابی با تراکتورسازی نقض قانون است، راجع به اینکه تراکتورسازی قصد داشته ترابی را به‌عنوان بازیکن سرباز جذب کند,، تصریح کرد: مگر ترابی سرباز شده بود که آنها با این بازیکن مذاکره کرده‌اند؟ زمانی که ترابی قصد رفتن به خدمت سربازی را داشت آن وقت تراکتورسازی می‌توانست با او مذاکره کند. ترابی بازیکن سایپا بوده و زمانی که تراکتورسازی با این بازیکن توافق کرده است چند هفته به پایان مسابقات مانده بود. این هم یک تخلف دیگر است!


درویش در پاسخ به این سؤال که آیا ادعای باشگاه تراکتور‌سازی می‌تواند در قرارداد سایپا و پرسپولیس تأثیری داشته باشد، اشاره کرد: این موضوع در قرارداد ما و پرسپولیس دخیل نیست، چراکه قرارداد تراکتورسازی با ترابی اصالتاً غیرقانونی بوده است. ترابی تخلفی انجام داده و ممکن است برای این تخلف جریمه شود، اما سؤال اینجاست که چرا تراکتورسازی با بازیکنی که هنوز با باشگاه‌اش قرارداد داشته، مذاکره کرده است؟ همان‌طور که قبلاً پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد، این قانون شامل حال تراکتورسازی هم خواهد شد و آنها نیز سه چهار پنجره محروم می‌شوند, چراکه ترابی از سال‌ها قبل با سایپا قرارداد مستمر داشته است و این موضوع جای هیچ ابهامی را باقی نمی‌گذارد. البته این موضوعات حقوقی است که باید افراد حقوقی درباره آن حرف بزنند.


او ادامه داد: اصلاً فرض می‌کنیم که مهدی ترابی سرباز شده است، اما آیا مگر تراکتورسازیِ فعلی که خصوصی شده و دیگر تیمی نظامی نیست، می‌تواند سرباز جذب کند که الان مدعی ترابی است؟ زمانی تراکتورسازی تیم نظامی بود و می‌توانست سرباز بگیرد، اما تا جایی که من می‌دانم در صورتجلسه‌ای اعلام شد که تراکتورسازی دیگر نمی‌تواند سرباز جذب کند.

دیدگاه‌ها