کد خبر : 1536478 | 15 تیر 1397 ساعت 18:30 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

حمزه‌لو: برخی دنبال تخریب تیم ما هستند

واکنش مدیرعامل اکسین به شایعات نقل و انتقالاتی

مدیرعامل باشگاه اکسین البرز شایعه پیشنهادهای نجومی به برخی بازیکنان لیگ برتری را رد کرد.

واکنش مدیرعامل اکسین به شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، طی یکی، دو روز گذشته شایعاتی درباره پیشنهادهای نجومی مسئولان باشگاه اکسین به بازیکنان مطرح لیگ برتری مثل محمد قاضی مطرح شده بود که مدیرعامل این باشگاه شایعات را رد کرد و واکنش تندی نشان داد.


حمید حمزه‌لو در واکنش به این شایعات به "ورزش سه" گفت:‌ خوشبختانه وضع تیم ما خیلی خوب است و از نفرات جدیدی که جذب کردیم، راضی هستیم؛ اما برخی افراد با هدف تخریب در فضای مجازی شایعاتی ایجاد می کنند تا به ما ضربه بزنند.


وی ادامه داد: فکر می‌کنم عملکرد مثبت تیم ما در همین ابتدای کار برخی افراد را ناراحت کرده و به همین خاطر برای تخریب باشگاه گام برمی‌دارند. اینکه ما به برخی بازیکنان پیشنهادهای نجومی داده‌ایم، کذب است و رویه ما این بوده که بدون ریخت و پاش در فضایی آرام کار را جلو ببریم. خوشبختانه همین اتفاق هم رخ داده است.


مدیرعامل اکسین همچنین بیان کرد: درخواست من از سازمان لیگ این است، همانطور که در لیگ برتر قراردادها را به طور شفاف اعلام می‌کنند، مبلغ قرارداد تیم های لیگ یکی با مربیان و بازیکنان را نیز منتظر کنند تا مشخص شود کدام تیم چقدر هزینه کرده است. آنوقت دست افراد سودجو نیز کوتاه می‌شود.


گفتنی است؛ اکسین البرز از امروز اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را در سرعین اردبیل آغاز کرده و برای حضوری مقتدرانه در فصل آینده تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها