کد خبر : 1536594 | 16 تیر 1397 ساعت 10:36 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساهاکیان: خستگی تمام این سال ها از تنم در آمد

مراسم خداحافظی اوشین به میزبانی کمیته

از بازیکن باسابقه تیم ملی بسکتبال توسط کمیته ملی المپیک تقدیر شد.

مراسم خداحافظی اوشین به میزبانی کمیته

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران چند روز قبل به کار خود در پنجره سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۹ پایان داد. بعد از این مسابقه اوشین ساهاکیان، ملی پوش با سابقه بسکتبال اعلام کرد به کار خود در بازی های ملی خاتمه داده است. 


صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک که در سالن حضور داشت، همان اعلام کرد که مراسم تقدیری از این بازیکن برگزار خواهد شد. 


بعد از اینکه رییس کمیته ملی المپیک همان شب برای ساهاکیان گل فرستاد، صبح امروز هم از این بازیکن باسابقه بسکتبال در محل کمیته ملی المپیک تقدیر شد. 

 

1317885


اوشین ساهاکیان در این مراسم که شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی، هادی ساعی و اصغر رحیمی حاضر بودند، درباره خداحافظی اش گفت: موضوع خداحافظی ام از تیم ملی را به سرمربی تیم گفته بودم؛ اما ظاهرا خیلی جدی گرفته نشد. نمی خواستم پیش از اتمام دیدار تیم ملی بسکتبال در پنجره سوم جام جهانی موضوع خداحافظی‌ام را خیلی جدی مطرح کنم تا مبادا روی روحیه تیم تاثیر نگذارد، به همین دلیل بعد از پایان بازی تصمیم را به صورت جدی مطرح کردم.


وی با اشاره به مراسم تقدیر عنوان کرد: با اقدامی که کمیته ملی المپیک انجام داد، خستگی تمام این سالها از تنم بیرون آمد. امیدوارم در کنار بسکتبال در زمینه های مختلف کار کنم. باعث افتخار است که چند سال در تیم ملی بودم.

دیدگاه‌ها