کد خبر : 1536708 | 16 تیر 1397 ساعت 15:38 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماحصل یک گفتگوی جذاب

سوئد؛ تیمی معمولی، مردمی و بدون زلاتان!

زلاتان بازیکن بسیار بزرگی بود اما انحصار داشت، خود بینی و غرور زیادی داشت که سوئد را با خودش تعریف می کرد حالا به زعم رسانه های سوئدی، تیم ملی این کشور مردمی تر شده است.

سوئد؛ تیمی معمولی، مردمی و بدون زلاتان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلستان از ساعاتی بعد در دیداری حساس به مصاف سوئد خواهد رفت. سه شیرها امیدوارند با پیروزی مقابل زردپوشان سوئدی به جمع 8 تیم برتر جام برسند و اولین موفقیت قرن خود را رقم بزنند. اما برد برابر یاران فورسبرگ کار آسانی نیست.

 

البته پژمان راهبر در برنامه روزی روزگاری آنتن، نظری کمی مخالف داشت. او سوئد را تیمی مستحکم در دفاع خواند و بدن های بزرگ جثه شان را دلیلی برای برخورد و دفع توپ دانست. با این حال مجری برنامه سوئد را تیمی کمی بهتر از معمولی عنوان کرد.

 

در ادامه نوبت به اظهار نظر حمیدرضا صدر بود. او در چند بخش نظراتش درباره تیم ملی سوئد و بازی این تیم با انگلستان را گفت: «سوئد - سوئیس نبرد بسیار برابری بود. پس از مشخص شدن بازی های یک هشتم نهایی، بیشتر پیش بینی ها پیروزی انگلستان مقابل کلمبیا بود، برزیل و تیم های دیگر هم برنده می شوند اما سوئد و سوئیس تقریبا برابر بودند. از همان بازی های میلی متری که با یک گل مشخص می شوند و امیل فورسبرگ آن گل را زد.

 

چیزی که در مورد سوئد می خواهم بگویم، این دوران بعد از زلاتان است. اگر پیش از این سوئد مبتنی بر یک ستاره بود، حالا مبتنی بر تیم است. در حقیقت آنتی زلاتان است. در دوران زلاتان رابطه تیم ملی سوئد خیلی با رسانه ها سرد بود. چون زلاتان با آن ها مشکل داشت و دیگر بازیکنان هم خیلی مصاحبه نمی کردند. درست است که زلاتان بازیکن بسیار بزرگی بود اما انحصار داشت، خود بینی و غرور زیادی داشت که سوئد را با خودش تعریف می کرد. این جنبه های مثبتی دارد، مثل گلزنی به انگلستان و برد 4 گله اما یک جنبه های منفی هم داشت. این تیم یک تیم ملموس و دست یافتنی و مردمی تر شده است.»

 

گفتگوی جذاب پژمان راهبر و حمیدرضا صدر را می تواند از این لینک تماشا کنید.

دیدگاه‌ها