کد خبر : 1537095 | 18 تیر 1397 ساعت 10:32 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس انریکه، جدی ترین گزینه هدایت تیم ملی اسپانیا

نشریه مارکا مدعی شد که لوئیس انریکه، در حال حاضر جدی ترین گزینه هدایت تیم ملی اسپانیا به حساب می‌آید.

لوئیس انریکه، جدی ترین گزینه هدایت تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو هیه رو که پیش از جام، پس از اخراج ناگهانی لوپتگی از نیمکت تیم ملی، از پست مدیر تیم ملی به سرمربی آن تغییر کرد، روز گذشته در نهایت استعفا داد تا به وظایف گذشته اش بپردازد. لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا نیز جلسه ای برگزار خواهد کرد که در آن تصمیم نهایی در این رابطه گرفته می‌شود.

 

هر چند در چند روز اخیر گزینه های دیگری مثل سانچس فلورس، میشل، روبرتو مارتیز (در صورت جدایی از بلژیک) یا ویکتور سانچس شنیده شده اند ولی واقعیت این است که لوئیس انریکه جدی ترین گزینه آنها برای هدایت تیم ملی اسپانیا است. انتظار می‌رود قرارداد او تا پایان یورو 2020 اعتبار داشته و سرمربی اسپانیایی حداقل در یک تورنمنت بزرگ شرکت کند.

 

1318382

 

 

لوئیس انریکه تمام خصوصیات مورد نظر روبیالس را دارد. او اسپانیایی است، قرارداد ندارد، تجربه ملی خیلی خوبی دارد و با بازیکنان در بالاترین سطح برخورد و همکاری داشته است. همه چیز در حال حاضر خوب پیش رفته است. انریکه مدت زیادی استراحت کرده است. او در بارسا روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و دو جام قهرمانی لالیگا، یک جام قهرمانی چمپیونزلیگ و سه قهرمانی کوپا دل ری کسب کرده است.

 

1318381

 

 

همچنین انریکه از لحاظ تاکتیکی و شخصیتی نیز با آنچه فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌خواهد هماهنگ است. او در بارسا با مسی تجربیات خوبی به دست آورد و کمک زیادی کرد که ستاره آرژانتینی خودی نشان دهد و بار دیگر توپ طلا ببرد. تیم‌های او هجومی و سریع بازی می‌کنند و می‌توانند تاکتیک‌های زیادی را عملی کنند. شخصیت رقابتی او پیش تر نیز دیده شده و به نظر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

دیدگاه‌ها