کد خبر : 1537326 | 19 تیر 1397 ساعت 10:02 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی بعد از گلزنی در لیگ سوئد

قدوس:منتظر یک پیشنهاد خوب برای کوچ از سوئد هستم

ستاره دو ملیتی ایران در بازگشت از جام جهانی گل برتری تیمش در لیگ سوئد را به ثمررساند تا بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

قدوس:منتظر یک پیشنهاد خوب برای کوچ از سوئد هستم

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس بعد از سه بازی برای ایران در جام جهانی 2018 در بازگشت به ترکیب اوسترسوند موفق به ثبت گل دوم و برتری این تیم مقابل هاماربی شد تا بار دیگر ارزش های خود را به رخ بکشد. این بازیکن که در روزها و هفته های گذشته در بطن حاشیه و شایعات مختلفی قرار گرفته به تازگی پیشنهاد وسوسه کننده چینی ها را رد کرد تا منتظر آفر بهتری از باشگاه های اروپایی باشد. ستاره دو ملیتی ایران پیرامون این تصمیم گفتگویی با رسانه های سوئدی انجام داد.


*واقعا پیشنهاد چینی ها را رد کردی؟


بله، فکر می کنم با این اقدام تصمیم درستی اتخاذ کردم.


*اما شنیدیم این پیشنهاد با مبلغ وسوسه کننده ای همراه بود؟


خیلی هم وسوسه کننده بود اما من در این مقطع دنبال پول نیستم چون دوست ندارم فوتبالم نابود شود.


*پیشنهاد دیگری هم در میان است؟


چند پیشنهاد وجود دارد اما فعلا همه آنها در حد شایعه و گمانه زنی قرار دارد.


*با باشگاه مذاکره ای برای آینده نداشتی؟


در ارتباط هستیم. شک ندارم دانیل کیندبرگ رئیس باشگاه اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود من را می خواهد تا راجع به آن تصمیم گیری کنیم. من استرس و نگرانی از این بابت ندارم چون هنوز مدت زمان زیادی تا پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده و پنجره هنوز باز است. به همین خاطر منتظر یک پیشنهاد مناسب برای کوچ از سوئد می مانم.

 

1318609


*اگر پیشنهادی نرسد باز هم به چین نمی روی؟


ببینید پیشنهاد چینی ها پابرجاست اما من دنبال پول نیستم و باشگاه هم خوب می داند که هدف من چیست. من هنوز خیلی جوان هستم و در حال حاضر پول اولویت من نیست چون می خواهم به تیمی بروم که پیشرفت کنم . شاید برای همه پول مهم باشد که اتفاقا برای من هم مهم است اما اولویت الان من این نیست که بخواهم به پول چینی ها فکر کنم چون می خواهم از یک انتخاب درست و منطقی بیشتر از پول درآوردن در فوتبال لذت ببرم درست مثل تصمیماتی که تا الان گرفتم و همگی به پیشرفتم کمک کرده است.


*پس در اروپا می مانی؟


بله، صد درصد در اروپا می مانم و به چین نمی روم.


*لیگ موردعلاقه تو کدام لیگ است؟


لالیگا اسپانیا همیشه برای من محبوب بوده و هنوز هم هست گرچه بازی در لیگ برتر جزیره و بوندس لیگا نیز جذابیت های زیادی دارد.

دیدگاه‌ها