کد خبر : 1537602 | 20 تیر 1397 ساعت 09:55 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای تهیه عکس و خبر مردان و زنان همزمان تمرین کردند

واکنش فدراسیون به شایعه اردوی مختلط سنگ‌نوردان!

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به شایعه برگزاری اردوی تیم های مردان و زنان به صورت مختلط واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تصاویری از اردوی تیم های ملی مردان و زنان سنگنوردی در شهر همدان منتشر شد که نشان می داد اعضای این ۲ تیم به صورت همزمان با یکدیگر در حال تمرین هستند. این موضوع حاشیه هایی را در پی داشت و شایعه برپایی اردوی مختلط را پررنگ کرد.


امروز فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در این باره بیانیه ای صادر کرده و دلیل چنین اتفاقی را صرفا تصویربرداری دانسته و موضوع اردوی مختلط را رد کرده است.


واکنش فدراسیون را به شایعه برگزاری اردوی مختلط می خوانید:


پیرو انتشار تصاویر و درج مطلبی در خصوص اردوی آماده سازی تیم های ملی مردان و زنان کشورمان در «همدان»، که خود را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا، آماده می‌کنند، به اطلاع می‌رساند؛ آنچه که به عنوان حضور و تمرین توأمان اعضای تیم‌های ملی مردان و زنان تصویر شده، بر اساس هماهنگی صورت گرفته با عوامل «تیم‌های ملی» جهت «تسریع زمانی» در تهیه «گزارش تصویری-خبری» بوده است .


لذا بنا بر این درخواست، تنها برای «دقایقی» و صرفا جهت تهیه «خبر و عکس» به صورت «همزمان» این موقعیت در سالن محقق می‌شود اما خاطر نشان می‌شود؛ اردوی مختلطی برقرار نبوده و نیست.

 

1318906


فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛ ضمن ابراز تأسف و پوزش از این که این موضوع به عنوان «اردوی مختلط» پدیدار و عنوان شده، تصریح می‌دارد؛ کارگروه تیم های ملی و حوزه بانوان فدراسیون، همواره بر رعایت شئونات اسلامی و ملاحظات فرهنگی در اماکن ورزشی، مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی، حساسیت و تأکید داشته و دارد.

 

1318905


امید است؛ با تشریک مساعی، همدلی و همراهی همه عوامل تأثیرگذار، به ویژه «رسانه‌ها» و «خبرنگاران عزیز»، مراتب تقویت جسمی، روحی و روانی، اعضای تیم‌های ملی را که پر امید و پرتوان در صدد کسب افتخار برای میهن عزیز اسلامی در اولین حضور «سنگ‌نوردی» در «بازی‌های آسیایی جاکارتا» و در آینده «المپیک توکیو» هستند، فراهم آید.

 

1318904

دیدگاه‌ها