کد خبر : 1538534 | 24 تیر 1397 ساعت 10:43 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

تایید دو پیشنهاد برای ستاره دو ملیتی ایران

سامان قدوس در یک قدمی بوندس لیگا یا لاشامپیونه

درخشش ستاره ایرانی در ترکیب اوسترسوند با گلزنی او مقابل مدافع عنوان قهرمانی سوئد توام شد تا بار دیگر نام این بازیکن در صدر خبرهای مهم قرار بگیرد.

سامان قدوس در یک قدمی بوندس لیگا یا لاشامپیونه

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس ششمین گل این فصل خود را در دومین بازی متوالی بعد از جام جهانی برای اوسترسوند در حالی به ثبت رساند که این گل زیبا باعث شد تا تیم او از شکست برابر مدافع عنوان قهرمانی فرار کند.


با این گل بار دیگر توجه رسانه ها به این بازیکن دو ملیتی فوتبال ایران و گمانه زنی ها پیرامون انتقال او به باشگاهی بزرگ تر جلب شد به خصوص بعد از این باشگاه اوسترسوند دریافت دو پیشنهاد بزرگ از سوی باشگاه های آلمانی و فرانسوی برای سامان قدوس را تایید کرد.


سایت SVT Sport سوئد بعد از بازی شب گذشته اوسترسوند برابر مالمو در گزارشی به خداحافظی سامان از طرفداران و بالا رفتن احتمال فروش این بازیکن ظرف روزهای آتی خبر داد و نوشت:« سران اوسترسوند دریافت دو پیشنهاد از باشگاه های آلمانی و فرانسوی برای فروش سامان را تایید کردند که این موضوع توام شد با خداحافظی قدوس از طرفداران این باشگاه تا همه چیز برای کوچ او فراهم باشد».


این سایت در ادامه به انتشار مصاحبه ای از قدوس پرداخت که ستاره ایرانی گفت:« بله در این که من برای جاه طلبی های جدید هیجان زیادی دارم، شکی وجود ندارد. البته هنوز اتفاقی رخ نداده و تنها در حد گمانه زنی است چون باشگاه پیگیر پیشنهادات رسیده است. اگر پیشنهاد مناسبی باشد من از آن استقبال می کنم چون می خواهم تجربه ای بالاتر از لیگ سوئد به دست بیاورم در غیر این صورت از بودن در اوسترسوند ناراحت نخواهم بود».


پیش از این از بوردو فرانسه به عنوان یکی از مشتریان اصلی سامان نام برده شده بود که حالا با ادعای سران اوسترسوند مبنی بر دریافت پیشنهاد از آلمان پای باشگاه هایی همچون وردربرمن، آگزبورگ و مونشن گلادباخ نیز به میان آمده تا ستاره دو ملیتی ایران در یک قدمی تجربه ای جدید در بوندس لیگا یا لاشامپیونه باشد.

دیدگاه‌ها