کد خبر : 1539057 | 26 تیر 1397 ساعت 11:13 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: در مادرید کسی برای من گریه نخواهد کرد

اگر هواداری نسبت به نگرش و طرز تفکر رونالدو شکی داشت، با صحبت های روز گذشته او در تورین، دیگر می‌توان با اطمینان گفت که او دوران حضورش در رئال را کاملا پشت سر گذاشته است.

رونالدو: در مادرید کسی برای من گریه نخواهد کرد

ًبه گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی رونالدو، صحبت های بسیاری در مورد تصمیم او برای ترک رئال پس از 9 سال مطرح شد. اما این بار رونالدو مدعی شده که تمام تمرکزش روی یوونتوس خواهد بود.

 

او در کنفرانس خبری اش گفت:" هیچکس در رئال مادرید برای من گریه نخواهد کرد." این جملات از رونالدو بعید به نظر می‌رسید ولی او چند وقتی است که تصمیمش را برای جدایی گرفته است. در کیف، صحبت های او پس از بازی نشان دهنده بود که ستاره پرتغالی تمایلی به ماندن ندارد.

 

1320686

 

 

به علاوه، رونالدو بارها از انگیزه هایش برای درخشش و کسب نتیجه در ایتالیا نیز صحبت کرد. دیگر کنایه او به موضوع جدایی اش از رئال، وقتی بود که صحبت از احتمال حضورش در چین و قطر مطرح شد ولی او گفت که یووه برای او بهترین باشگاه برای پیشرفت است.

 

با وجود اینکه بازی دوستانه ای بین رئال و یووه پیش رو خواهد بود، رونالدو در این دیدار حضور نخواهد داشت و احتمالا اولین بازی اش را در سری آ انجام خواهد داد. با این حال، هر چه هواداران باشگاه سابق رونالدو درباره او فکر کنند، تمرکز او به صورت صد در صد روی حال حاضر و آینده اش در یوونتوس خواهد بود. او ورق را برگردانده و در حال نوشتن فصل جدیدی در کارنامه فوتبالی اش است.

دیدگاه‌ها