کد خبر : 1539427 | 27 تیر 1397 ساعت 20:58 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات تیم در جریان بود؛

فلاح: به درخشش فجر با صالح امیدواریم

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی برای دومین بار سرمربی فجر شهید سپاسی را معرفی کرد.

فلاح: به درخشش فجر با صالح امیدواریم

رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز از ثبت قرارداد یکساله با مجید صالح و حضور او در تمرینات فجر خبر داد و به خبرنگار ورزش سه گفت:از دیروز مذاکرات خود را با مجید صالح آغاز کردیم و از وی خواستیم با حضور در شیراز مذاکرات ادامه داشته باشد.

 

وی ادامه‌ داد:از صبح امروز درباره جزئیات قرارداد به توافق رسیدیم و قرارداد را بعد از ظهر نهایی کردیم. مجید صالح در تمرین عصر امروز تیم حاضر شد و امید زیادی داریم تا با دانش و برنامه هایی که دارد تیم نتایج درخشانی در فصل جدید بگیرد.

رسول فلاح افزود:تمرینات فجر به طور منظم زیر نظر اسماعیل زارع کمک مربی تیم اغاز شده بود و سعی کردیم با توجه به شرایطی که  پیش امد فصل امادگی را از دست ندهیم.


وی از بومی بودن کمک مربیان تیم گفت و خاطرنشان کرد:خود آقای صالح دوست داشت کمک مربیان شیرازی را در کادر خودش داشته باشد، ما با اسماعیل زارع و محمود خرمزی به توافق رسیده ایم و دو نفر دیگر را در روزهای اینده به این کادر اضافه خواهیم کرد.

 

گفتنی است فلاح پیش از این وحید رضایی دستیار فعلی امید نمازی در ذوب آهن را به عنوان سرمربی معرفی کرده بود، که در نهایت این مربی ترجیح داد به کار خود در ذوب آهن ادامه دهد.

دیدگاه‌ها