کد خبر : 1539629 | 29 تیر 1397 ساعت 09:15 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیهیل : استرالیا نه، آمریکا آری

آقای گل تاریخ استرالیا به آمریکا می‌رود

تیم کیهیل اسطوره‌ی فوتبال استرالیا می‌گوید پیشنهادهای بازی در آمریکا را با نگاه مثبت بررسی خواهد کرد ولی دیگر برای بازی به لیگ استرالیا برنخواهد گشت.

آقای گل تاریخ استرالیا به آمریکا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کیهیل 38ساله در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌ای که برای اعلام بازنشستگی‌اش از بازی‌های ملی در سیدنی برگزار کرده بود این مطلب را عنوان کرد. 
کیهیل که در پایان فصل گذشته از میلوال جدا شده بود حالا بدون باشگاه است. او می‌گوید پیشنهادهای آمریکایی را با نگاه مثبت بررسی خواهد کرد، از جمله پیشنهاد بازی در لیگ MLS و یا حتی لیگ دسته‌دوم ایالات متحده USL. 


کیهیل می‌گوید " شایعاتی درباره‌ی بازگشت من به لیگ استرالیا مطرح شده که آنها را شنیده‌ام. می‌خواهم صریح و با صداقت صحبت کنم. تجربه‌ی من از لیگ استرالیا بی‌نظیر بود. اولین بازی‌ای که سال 2016 برای ملبورن‌سیتی انجام دادم را هرگز فراموش نمی‌کنم. ولی زندگی در آمریکا و بازی در لیگ استرالیا از نظر عملی غیرممکن خواهد بود. برای همین با کمال احترام می‌گویم که به خانه برنخواهم گشت. این اعلام صریح از طرف من باید به شایعات پایان بدهد ". 


کیهیل در بخش دیگری از مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود می‌گوید " برای گرفتن پروانه‌ی مربی‌گری یوفا به بریتانیا می‌روم و بعد آماده هستم که پیشنهادهای فوتبال بازی کردن را بررسی کنم. تا اینجا واقعاً پیشنهاد هیچکس را بررسی نکرده‌ام. البته فرصت‌هایی برای بازی در آمریکا وجود دارد ولی من برای تصمیم‌گیری زمان زیادی دارم "


کیهیل به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی استرالیا از تیم ملی این کشور خداحافظی کرده است. او در 107 بازی ملی برای استرالیایی‌ها 50 گل به ثمر رسانده و در سه جام جهانی پایش به گلزنی باز شده.

دیدگاه‌ها