کد خبر : 1540474 | 02 مرداد 1397 ساعت 01:16 | 69.3K بازدید | 0 دیدگاه

از غیبت رشید مظاهری در بین نامزدها تعجب کردم

واکنش بیرانوند به شایعه پیوستنش به بشیکتاش

بهترین دروازه بان فصل فوتبال ایران اعلام کرد تا نیم فصل قطعا در پرسپولیس ماندگار است.

واکنش بیرانوند به شایعه پیوستنش به بشیکتاش

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از انتخابش به عنوان برترین دروازه بان فصل گذشته فوتبال ایران عنوان کرد: خداراشکر می کنم. خیلی خوشحالم که این اتفاق برای سومین سال پیاپی رخ داد. خداراشکر که در 4 سال گذشته توانستم 3 بار عنوان بهترین دروازه بان ایران را به دست آورم. امیدوارم بتوانم در سال های بعد نیز این افتخار را کسب کنم. چیزی که امسال خوشحالم کرد، دستکش طلا بود. در سال های قبل هم باید دستکش می دادند، اما کفش دادند. آن را می سپاریم به بی نظمی ها اما الان خوشحالم که دستکش رو گرفتیم. امیدوارم این اتفاق در سال های آینده هم تکرار شود.


وی درباره شایعاتی که پیرامون حضورش در بشیکتاش تاکید کرد: پیشنهادها برای من می آید. هواداران هم بدانند که این اتفاق می افتد اما توافق کردم که نیم فصل در خدمت باشگاه پرسپولیس باشم. امیدوارم به پرسپولیس کمک کنم، چون شرایط خیلی سختی داشت. همین الان هم پیشنهادها هست اما تا نیم فصل جوابشان می کنم.


دروازه بان پرسپولیس همچنین گفت: حق باشگاه پرسپولیس همین کاری است که من می کنم. این باشگاه برای من زحمت کشیده که به اینجا برسم. حق باشگاه است که مبلغ زیادی برای رضایتنامه من بگیرد. امیدوارم هرقدر باشگاه از رضایتنامه من پول می گیرد، نوش جانش باشد و بتوانند با آن پول برای پرسپولیس کار کنند.


بیرانوند درباره آرزوهای فوتبالی اش تاکید کرد: آرزوهای خیلی بزرگی دارم. دوست دارم روزی جزو نامزدهای بهترین دروازه بان های آسیا باشم. امیدوارم این دستکش را در جام ملت ها به دست آورم. انشاالله با تمرینات بیشتر این اتفاق بیفتد. حتی اگر قرار شد بعد از جام ملت ها در ایران هم بازی نکنم، امیدوارم بازهم افتخارات زیادی به دست آورم.


وی درباره موضوعی که پیرامون ترکاشوند و پیشنهاد رفتن به اوکراین توسط او در پارکینگ خانه اش پیش آمده خاطرنشان کرد: مردی می داند قرارداد من با پرسپولیس بعد از جام جهانی تمام می شود و با یک بازیکن قرارداد سفید امضا می کند، هیچ وقت دنبال آن نیست که چنین کاری انجام دهد. این صحبت ها درست نیست.


بیرانوند درباره رقابتش با دروازه بان های دیگر افزود: دروازه بان هایی که در تیم ملی هستند، همه خوب هستند. ما 7، 8 نفر بودیم که 3 نفر برای جام جهانی انتخاب شدند. در دنیا هم اینگونه است. همیشه به دروازه بانی که بیشترین کلین شیت و گل خورده را دارد، بیشتر اعتماد می شود. دروازه بان هایی مثل مظاهری و حسینی هم زحمت می کشند. برای من عجیب بود که چرا مظاهری جزو 3 نامزد نهایی بهترین دروازه بان نبود. از استقلال دو تا گلر بود اما ناراحت شدم. رشید عملکرد عالی در ذوب آهن داشت و بیشترین سیو لیگ قهرمانان را دارد. تعجب کردم که این اتفاق افتاد. رشید همشهری خودم است و امیدوارم روزی بهترین دروازه بان ایران شود.


وی ادامه داد: همین که کی روش به بازیکنان تیم ملی اعتماد کرد و همه را بازی داد، خیلی خوب است. او سطح بازیکنان تیم ملی را بالا برد و شما می دانید که در جام جهانی بازی کردن خیلی سخت است. خداراشکر الان خیلی ریلکس هستم. امیدوارم اول بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم تا ببینم نیم فصل دوم چه اتفاقاتی می افتد.


دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره دیدارش با شفر در مراسم برترین ها گفت: شفر به من تبریک گفتم. هروقت او را می بینم سلام می کنم. با بودن شفر و برانکو امسال سال سختی است. هرچند که بازیکنان زیادی از پرسپولیس و استقلال جدا شدند ولی این موضوع به دو تیم انگیزه می دهد. به هواداران دو تیم هم انگیزه می دهد. ماندن شفر و برانکو لیگ را جذاب می کند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا با ماندن کی روش ایران قهرمان آسیا می شود، بیان کرد: صد درصد ماندن کارلوس کی روش در ایران تیم ما را مدعی قهرمانی در آسیا می کند. کسی که می تواند به قهرمانی کمک کند، کی روش است. همه از او تمجید می کنند و واقعا یک مربی و روانشناس بزرگ است. او دلش برای ایران می تپد و دوست دارد ایران به جایگاهی برسد که همه به این تیم افتخار کند.


بیرانوند درباره سبک بازی دفاعی تیم ملی اضافه کرد: این سوال را نمی توانم جواب بدهم. انتظار دارید تیم ملی جلوی اسپانیا و پرتغال 90 دقیقه روی مجوطه جریمه حریف باشد. تمام تیم ها مقابل چنین تیم هایی اول دفاع می کنند تا اول یک امتیاز داشته باشیم. هروقت این امتیاز به 3 امتیاز تبدیل شد، می توانیم دفاع را بیشتر کنیم. کی روش در این مسابقات نشان داد مربی بزرگی است.

دیدگاه‌ها