کد خبر : 1540533 | 02 مرداد 1397 ساعت 10:53 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایران نژاد: سپیدرود و هوادارانش را سربلند می‌کنیم

مدافع بوشهری سپیدرود ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با عبور از مشکلات به نتایج مدنظر هواداران دست یابد.

ایران نژاد: سپیدرود و هوادارانش را سربلند می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن ایران نژاد، مدافع بوشهری سپیدرود که در این فصل راهی رشت شده، علیرغم مشکلاتی که این تیم پرهوادار با آن دست به گریبان است، ابراز امیدواری می‌کند بتوانند نتایج خوبی را ثبت کنند.


وی در خصوص حضورش در سپیدرود گفت: فصل گذشته به همراه اکسین البرز بازی‌های خوبی پشت سر گذاشتیم و تا هفته‌های پایانی هم جزو تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بودیم اما در پایان نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. امسال پیشنهاد سپیدرود به دست من رسید  و دوست داشتم با تیم مردمی به لیگ برتر بازگردم.


وی درباره اردوی پیش فصل این تیم در تهران گفت: تمرینات ما به دلیل اینکه حواشی ایجاد شده بود و دو مالک تیم را اداره می‌کردند ما به تهران سفر کردیم و چند بازی تدارکاتی با تیم‌های خوب در این شهر داشتیم.


ایران نژاد درباره مشکلات مالی و دریافتی پیش فصل بازیکنان سپیدرود گفت: مالک باشگاه در اقدامی ارزنده چک‌های سال گذشته را به بازیکنان داده‌اند تا خیال بازیکنان از این نظر آسوده باشد و به شروع فصلی موفق فکر کنند.


بازیکن جدید سرخپوشان درخصوص اینکه چه انگیزه‌ای در بازگشت به لیگ برتر داشته، گفت: اینکه سپیدرود تیم پرهواداری است بازی کردن در آن لذت بخش است. در سپاهان و شاهین بوشهر بازی کردم و می‌دانم چه انگیزه‌ای دارد با آنها ارتباط برقرار کنید. حضور هوادار به ما این انگیزه را می‌دهد که نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها