کد خبر : 1540850 | 03 مرداد 1397 ساعت 15:43 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

از خوردبین رخصت گرفتم

قنبرپور: پرسپولیس از این گردنه نیز عبور می‌کند

سرپرست پرسپولیس معتقد است با وجود مشکلات زیادی که گریبانگیر تیمش شده با درایت مدیریت و کادر فنی این بحران پشت سر گذاشته خواهد شد.

قنبرپور: پرسپولیس از این گردنه نیز عبور می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی قنبرپور پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخابش به عنوان سرپرست این تیم به خبرنگار ما گفت: جا دارد از اعضاء محترم هیت مدیره و آقای گرشاسبی به واسطه حسن اعتمادی که به بنده داشتند تشکر ویژه ای داشته باشم. خوب می دانم در این مقطع حساس چه وظیفه سنگینی دارم. امیدوارم بتوانم برای موفقیت پرسپولیس مهره مهمی باشم.


او ادامه داد: البته من از سال ۸۴ در مقطعی که آقای انصاری فر مدیرعامل شدند کنار تیم بودم و تا به امروز در مقاطع زمانی مختلف در رده های مختلف باشگاه خدمت کرده ام. تجربه این را نشان داده که همه اسامی می آیند و می روند و تنها نام پرسپولیس باقی می ماند بنابراین همه تلاشم را می کنم در این شرایط که این وظیفه مهم به من واگذار شده بهترین عملکرد را داشته باشم.


قنبرپور با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم و نیم فصل دشوار پیش رو تصریح کرد: همیشه مشکلات گریبانگیر تیم بزرگ پرسپولیس بوده اما خوشبختانه در این سالها با مدیریت خوب و نظم و انضباط تیمی از این بحران ها عبور کرده ایم. آقای برانکو نیز در مسایل فنی به بهترین شکل نقش خود را ایفا کرده اند و به نظرم ما شرایط بدی نداریم.


وی افزود: با اردوهایی که برگزار کردیم و با توجه به اینکه ساختار تیم حفظ شده بچه ها به فرم ایده آل خود رسیده اند و امیدوارم بازی اول مان را خوب شروع کنیم و نتیجه ای در شان تیم مدافع عنوان قهرمانی کسب کنیم.


سرپرست سرخپوشان با قدردانی از مدیران و پیشکسوتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: من قبل از آغاز کارم از همه پیشکسوتان به خصوص آقای محمود خوردبین رخصت گرفتم. الان هم مهیای سفر هستیم و امشب به مشهد مقدس پرواز خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها