کد خبر : 1540861 | 03 مرداد 1397 ساعت 16:27 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلی زاده ذاتا پدیده است

رمضانی: دوباره جواب اعتماد دایی را می دهم

آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال سایپا می گوید قصد دارد اعتماد علی دایی را در فصل جدید به خود جلب کند و پاسخ اعتماد او را به گلزنی و موفقیت در تیم بدهد.

رمضانی: دوباره جواب اعتماد دایی را می دهم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد مصاف با سپیدرود در هفته اول مسابقات لیگ هجدهم می گوید: سال گذشته سپیدرود هم در بازی رفت و هم  در بازی برگشت سایپا را خیلی اذیت کرد و بازی های سختی مقابل این تیم برگزار کردیم که در این بازی با انگیزه جبران بازی های فصل گذشته مقابل این تیم صف آرایی خواهیم کرد و مطمئنا هرطور شده می خواهیم برنده این دیدار باشیم.

 

وی افزود: تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا امسال بهتر از سال گذشته باشیم تا رتبه بهتری را کسب کنیم. کل تلاش مجموعه سایپا این است که آمار و ارقام خوبی در لیگ برتر از خود به جای بگذارند.

 

از او در مورد جدایی علی قلی زاده و مهدی ترابی در نیم فصل دوم و تاثیر حضور این بازیکن در فصل گذشته سوال می کنیم که رمضانی می گوید: مهدی و علی دو وزنه موثر تیم سایپا در فصل گذشته بودند و در مورد عملکرد این دو نمی توان نظر دادند چون خوب بودنشان را به همه ثابت کرده اند. من، مهدی و علی در نیم فصل دوم خط هجومی قدرتمندی برای سایپا ایجاد کردیم به نحوی که کل تیم به ما ختم می شد. مطمئنا جدایی علی بی تاثیر نخواهد بود و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم اما خدا را شکر مهدی یک نیم فصل با ما است و با او کار را ادامه خواهیم داد.

 

رمضانی معتقد است که برای موفقیت در آینده باید بیشتر به بازی های لیگ توجه داشته باشند چون بازی آسیایی تک مسابقه است و اگر در لیگ خوب کار کنند آن بازی را هم موفق خواهند بود. او در این رابطه می گوید: بیشتر نگاه ما به لیگ است و بازی آسیایی هم مهم است اما اگر ما در دیدارهای لیگ برتر که خیلی تاثیرگذار است بتوانیم موفق باشیم می توانیم در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم، به نظرم هر چقدر تیم هماهنگ تر شود می توانیم در آسیا نتایج خوبی بگیریم. البته بازی پلی آف هم مهم است و مطمئنا با انگیزه زیادی برای آن مسابقه آماده خواهیم شد اما فعلا لیگ ارجحیت دارد.

 

مهاجم سایپا که نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است از این بابت از اعتماد علی دایی تشکر می کند و در مورد عملکردش و فرصت درخشش در این فصل نیز می گوید: فصل گذشته بعد از حضورم در سایپا شرایط برای من خیلی خوب بود و از اعتمادی که آقای دایی به من داشتند سپاسگزارم. این فصل انگیزه ام خیلی زیاد است و می خواهم دوباره جواب اعتماد آقای دایی را به خوبی پاسخ دهم.

 

رمضانی در پایان به علی قلی زاده همبازی سابقش بابت دریافت تندیس پدیده فوتبال ایران تبریک می گوید: به علی بابت پدیده شدنش در مراسم برترین ها تبریک می گویم، همه می دانستند که این حق او است چون واقعا علی بازیکنی خارق العاده و ذاتا پدیده است؛ این را می توان از سرعتش، پاسوریش و گلزنی اش در بازی ها دید. من برای علی آرزوی موفقیت دارم. من هم برای پدیده شدن تمام تلاشم را خواهم کرد و به این موضوع فکر می کنم تا امسال بتوانم یکی از گزینه های انتخابی سایپا در جمع برترین ها باشم.

 

دیدگاه‌ها