کد خبر : 1540864 | 03 مرداد 1397 ساعت 16:45 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان برزیلی با یک باشگاه جدید

سومین تیم دخسوس در ایران

دروازه بان برزیلی حاضر در فوتبال ایران از لیگ پانزدهم تا لیگ هجدهم ، در سومین تیم مختلفش بازی خواهد کرد.

سومین تیم دخسوس در ایران

به گزارش" ورزش سه"، فرناندو دخسوس دروازه بان برزیلی که سه فصل در فوتبال ایران حضور داشته ، در چهارمین فصل حضورش تیم جدیدی را تجربه خواهد کرد. دخسوس که اولین بار توسط عبدالله ویسی و برای بازی در استقلال خوزستان به ایران آمد بعد از کسب مقام قهرمانی با این تیم و در پایان فصل پانزدهم از استقلال خوزستان به گسترش فولاد تبریز پیوست او دو فصل در لیگ های شانزدهم و هفدهم در گسترش فولاد حضور داشت اما امسال نیز باید با تیم جدیدی در لیگ برتر حاضر شود.


بعداز تغییرات اساسی در گسترش فولاد و تغییر نام این باشگاه به ماشین سازی تبریز ، حالا دخسوس امسال برای سومین بار در یک تیم ایرانی متفاوت بازی خواهد کرد.

 

دخسوس در طول دوران حضورش در فوتبال ایران 83 بازی انجام داده، 62 گل خورده و 38 بار نیز کلین شیت کرده است. او فصل گذشته در گسترش فولاد در 28 بازی 28 گل خورد و 11 بار کلین شیت کرد. او در لیگ شانزدهم هم در 25 بازی برای این تیم 20 گل خورد 10 کلین شیت داشت. بهترین فصل دخسوس اولین سال حضورش در ایران بود که در استقلال خوزستان در 30 بازی تنها 14 گل خورد و 17 بار کلین شیت کرد. او در لیگ پانزدهم عنوان قهرمانی را در لیگ برتر و بهترین دروازه بان را به دست آورد.

دیدگاه‌ها