کد خبر : 1541094 | 04 مرداد 1397 ساعت 18:35 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهند مردم را از استادیوم دور کنند؛

گلایه قلعه‌نویی از بازی بدون تماشاگر

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عدم حضور هواداران در دیدار افتتاحیه این تیم انتقاد کرد.

گلایه قلعه‌نویی از بازی بدون تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته به دلیل رفتار برخی از هواداران تیم فوتبال سپاهان کمیته انضباطی تصمیم به محرومیت این تیم گرفت ولی به دلیل اینکه در دیدارهای پایانی سازمان لیگ قصد نداشت تا شرایط تیم ها نامتوازن باشد، تصمیم به بخشش سه تیم صنعت نفت، تراکتورسازی و سپاهان گرفت ولی با شروع لیگ هجدهم بار دیگر این محرومیت به سراغ این سه تیم آمده و آنها در اولین دیدار خانگی خود بدون هوادار به میدان خواهند رفت.


همین موضوع یکی از سوالات خبرنگاران در کنفرانس خبری از امیرقلعه نویی بود و این چهره هم ناراحتی خود را از این تصمیم بازگو کرد.


قلعه نویی در این باره گفت: « در جام جهانی 2006 جلساتی برگزار شد تا راهکارهایی پیدا شود که حضور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها افزایش بدهد، اما در ایران متأسفانه به هر علتی می‌خواهند مردم را از استادیوم‌ها دور کنند. متأسفانه کمترین امکانات رفاهی و خدماتی در ورزشگاه‌های ما وجود دارد. فوتبال را به عنوان یک فرصت نگاه کنید. در چند روزی که تیم ملی در جام جهانی حضور داشت مردم بسیار خوشحال بودند، اما متأسفانه در ایران نگاه‌ها متفاوت است. هر چند که ما هم مقصر هستیم که الگوی حرفه‌ای هواداری را رعایت نمی‌کنیم. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بسیار آدم خوب و پاکی است. ایشان دوست دارد فوتبال به سمت جلو حرکت کند. حسن‌زاده زحمات بسیاری می‌کشد و یکسری مشکلات وجود دارد که ایشان همیشه تصمیم‌گیرنده نباشد.»
البته هنوز یک روز تا آغاز دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان باقی مانده و مسئولان سازمان لیگ می توانند در مورد حضور یا عدم حضور هواداران در اولین دیدار خانگی سپاهان اطلاع رسانی کنند ولی چیزی که کاملا مشخص است اینکه فوتبال بدون حضور هواداران هیچ معنایی ندارد و روز آینده نیز اگر بازی در حضور تماشاگران برگزار شود، شاهد جذابیت و هیجان بیشتری خواهیم بود.

دیدگاه‌ها