کد خبر : 1541194 | 04 مرداد 1397 ساعت 23:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

از هواداران خوبمان تشکر می‌کنم

تارتار: باید در نتیجه مساوی کار فولاد را تمام می‌کردیم

سرمربی تیم پارس جم بدشانسی را باعث باخت تیمش به فولاد دانست و آن را غیر منصفانه خواند.

تارتار: باید در نتیجه مساوی کار فولاد را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار در خصوص غیبتش در کنفرانس خبری قبل از بازی به خبرنگاران گفت: من واقعا نرسیدم و پروازمان به نحوی بود که واقعا نمی توانستم به کنفرانس خبری برسم.


سرمربی پارس در رابطه با باخت تیمش در گام اول لیگ هجدهم، عنوان کرد: به فولاد تبریک می گویم ، آنها جز تیم هایی هستند که برای قهرمانی بسته شدند و نفرات خوبی را به خدمت گرفته اند. ما امروز بدشانس بودیم و در نتیجه یک ـ یک باید کار فولاد را تمام می کردیم، موقعیت های خیلی خوب و صددرصدی گل داشتیم که متاسفانه از دست دادیم. به هر حال قانون بی رحم فوتبال است که اگر گل نزنی گل می خوری و به خاطر همین مساله بازی را واگذار کردیم. از بازیکنانمان تشکر می کنم که امروز خیلی مردانه جنگیدند و تلاش کردند آنها مستحق باخت نبودند.


تارتار ادامه داد: به هر حال کم تجربگی است، ما روی این بچه ها کار می کنیم و وقتی بازیکن پخته ای می شوند تیم های دیگر آنها را می برند و کاری هم نمی شود کرد. واقعا  جنگ نابرابر است. یکسری تیم ها خیلی خوب بسته می شوند، خوب پول می دهند ولی یکسری تیم ها مظلوم واقع می شوند که ما هم جزیی از آن تیم ها هستیم.


تارتار در آخر از تماشگران تیمش تشکر کرد و گفت:


از هواداران خوبمان تشکر می کنم که این همه راه را از جم به اهواز آمدند. واقعا سنگ ‌تمام گذاشتند و در طول بازی نیز به ما لطف داشتند. حیف که نتوانستیم جواب محبت شان را بدهیم اما انشاالله بازی های بعدی جبران می کنیم‌.

دیدگاه‌ها