کد خبر : 1541201 | 04 مرداد 1397 ساعت 23:38 | 87.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن تیمم را تنبیه انضباطی کردم

دایی: از خداداد عذرخواهی کردم

سایپا در اولین دیدارش در لیگ هجدهم با یک نتیجه پرگل به پیروزی رسید تا اولین گام را در مسابقات امسال محکم بردارد.

دایی: از خداداد عذرخواهی کردم

به گزارش" ورزش سه" علی دایی در اولین دیدار فصل به مصاف همبازی سابقش که هدایت سپیدرود را داشت به میدان رفت.

سایپا توانست در این بازی با 3 گل حریفش را شکست داده و بهترین نتیجه را تا این لحظه لیگ بگیرد. علی دایی سرمربی سایپا بعد از بازی گفت:« ابتدا عذرخواهی می کنم که  پشت آن میکروفن ها( منظورش میکروفن های صدا و سیما است) نمی نشینم و به خاطر اتفاقاتی که سال قبل افتاد مجبورم اینجا بنشینم.»


او درباره بازی گفت:«بازی سختی بود . بازی اولمان بود و این طبیعی است با اینحال  تا دقیقه 44 هرکاری کردیم به در بسته خوردیم. خداراشکر می کنم که در آن زمان گل زدیم. در نیمه دوم با توجه به گلی که زدیم روان تر کارکردیم و موقعیت زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم به گل های بیشتری برسیم.»


او افزود:« همیشه بازی های اول سخت است و ما نمی توانیم با یک بازی بگوییم خوب بودیم و سپیدرود بد کار کرد. مطمئنا از هفته چهارم ، پنجم مشخص می شود کدام تیم خوب است.» سرمربی سایپا در ادامه گفت:« خداراشکر توانستیم بازی اول را با سه امتیاز به پایان ببریم.»


کاپیتان سابق تیم ملی با اشاره به حضور خدادادعزیزی همبازی سابقش در تیم ملی روی نیمکت سپیدرود گفت:«از خداداد عذرخواهی کردم، اگر فوتبال نبود هیچوقت جلوی خداداد و دوستانم بازی نمی کردم اما این ذات فوتبال است. از همه دوستانم عذرخواهی می کنم و امیدوارم بازی های بعدی خوب نتیجه بگیرند.»

دایی درباره بازی نکردن رضا اسدی هافبک تیمش در این مسابقه گفت:«من به خاطر مسایل انضباطی رضا اسدی را کنار گذاشتم تا تکلیفش را باشگاه مشخص کند. با اینکه این بازیکن متعهد است و قرارداد دارد ،تا الانم هم خوب کار کرده ما اصلا دوست نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم . اما متاسفانه چند وقتی است که  یکی از دوستان منیجر که یکی از آن ها از همکاران رسانه ای شما(به خبرنگاران) است زیر پای این بچه نشسته و یک روز او را  به  یونان و روز دیگر دانمارک می برد. اسدی  دیروز تمرین نکرد و  در باشگاه بود و  من گذاشتمش کنار. برای من فرقی ندارد که بازیکن چه کسی است. من در تیمم بازیکن 16-17 ساله هست  تا بزرگ های تیم! هرکس خوب باشد به آن بازی می دهیم. حتی  اگر امروز به همین خاطر می باختیم اما تا تکلیفش را باشگاه مشخص نکند همین رفتار را ادامه می دهم.»

دیدگاه‌ها