کد خبر : 1541211 | 04 مرداد 1397 ساعت 23:51 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه دوم بد کار کردیم و بی دقت بودیم

نمازی: بهتر از جو قائمشهر پیدا نمی شود

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است جو ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

نمازی: بهتر از جو قائمشهر پیدا نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار کرد: قبل از هر چیز باید به مجموعه نساجی مازندران تبریک بگویم که با سرمربیگری جواد نکونام توانستند تیم خیلی خوبی را جمع کنند که امشب واقعا کار را برای ما مشکل کردند؛ مخصوصا در نیمه دوم با انرژی‌ای که به زمین آوردند کار را برای ما سخت کردند.

 

او ادامه داد: ما هم در نیمه دوم مقصر بودیم و بی‌دقت کار کردیم ولی در کل از بچه‌های تیمم رضایت دارم و این پیروزی را به تمام مجموعه ذوب‌آهن، بازیکنان و ... تبریک می‌گویم؛ فکر می‌کنم امشب نخستین برد ذوب آهن بعد از هفت سال در هفته اول اتفاق افتاد که جای تبریک دارد.

 

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول دست ما و فکر می‌کنم مالکیت ۷۰ درصدی در اختیار ما بود و ضربه‌ای که می‌خواستیم را زدیم؛ با خلاقیت از جناح راست کار کرده بودیم و بیشتر از سمت راست و با نفوذهای فخرالدینی و حسینی برنامه داشتیم.


 
نمازی عنوان کرد: بعد از گل توانستیم با حفظ توپ و پیدا کردن فضاهای باز، بازی را مدیریت کنیم و در نیمه دوم  با تغییراتی که نساجی داشت، شکل بازی تغییر پیدا کرد و مجبور شدیم به لاک دفاعی برویم؛ در کل بازی را خوب شروع و تمام کردیم و توانستیم برد مهمی را خارج از خانه به دست بیاوریم.

 

او با بیان اینکه بهتر از جو ورزشگاه شهید وطنی در ایران پیدا نمی‌شود، گفت: در تیم ملی مقابل ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر بازی کردیم ولی این شور و اشتیاق و این نزدیکی تماشاگران به زمین، جو را شکل دیگری می‌کند؛ به نظرم هر تیمی به قائم‌شهر بیاید، بازی برای آنها مشکل‌ساز خواهد بود چون تماشاگران نساجی، یار دوازدهم هستند و این تیم با یک بازیکن بیشتر در زمین است؛ تجربه خوبی برای ما بود و برای حمایت از فوتبال و تیم عملکرد خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها