کد خبر : 1541223 | 05 مرداد 1397 ساعت 00:18 | 83.1K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی: دایی هرسال یک کلمه جالب به من می‌گوید!

مدافع باتجربه سپیدرود در پایان مسابقه مقابل سایپا مشکلات تیم را عامل باخت سنگین امروز دانست.

کعبی: دایی هرسال یک کلمه جالب به من می‌گوید!

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه دستگردی، حسین کعبی در مورد خوش و بش پیش از بازی و اینکه علی دایی در گوش او چه گفته که او می خندیده می گوید: علی آقا من را دوست دارد و یکی از رفیق های فابریک که نه داداش من هستند.  وظیفه خودم می دانم که از بزرگترم کسب تکلیف کنم و ایشان هر سال یک کلام جالب به من می گویند.

 

او در مورد اتفاقات پیش فصل و ایجاد دو تیم در یک شهر می گوید: شماها ببینید بازیکنان بابت این موضوع ضرر می کنند و چوبش را این بازیکن ها هستند که می خورند. امروز همه دیدند که خودمان ضرر کردیم و مقصر را بازیکنان می دانند. امروز دوست داشتیم هواداران را خوشحال  به خانه هایشان بفرستیم.

 

وی افزود: همین اتفاقات باعث شد که امروز روز سپیدرود نباشد، با تاخیر حضور خداداد، دیر شروع شدن تمرینات و عدم آمادگی تیم باعث شد که وضعیت همین طور شود. کسی امروز نباید از ما  آن هم با  20 روز  تمرین کردن توقع می می داشت. در مقابل سایپا 2 ماه بود که تمریناتش را آغاز کرده بود. خب با این شرایط قطعا در آینده هم به مشکل خواهیم خورد. حالا تعطیلی لیگ بعد از هفته چهارم کمکی خوبی برای ما خواهد بود.

 

از او در مورد صحنه های خطایی که رویش ایجاد شد سوال می شود که او می گوید: بازی تمام شد ولی من واقعیت را می گویم؛ پیش از  از دو صحنه ای که روی من خطا شد یک خطا انجام داده بودم  که داور باید به من کارت قرمز می داد. البته این را نباید بگویم چون به نفعم نیست اما در آن صحنه هایی که خطا انجام شد واقعا خطا بود، چرا باید من خودم را بی خود به زمین بیاندازم چون  متاسفانه روی داور زوم کردند. من به او خسته نباشید می گویم  اصلا از دست داور ناراحت نیستم چون لذت فوتبال به همین چیزهاست.

 

کعبی علت عصبانیت هواداران را چیز دیگری می داند و او در مورد شکستن نیمکت ورزشگاه دستگردی می گوید: اصلا ناراحتی هواداران مربوط به داوری یا بازی نبود و شاید از چیز دیگری ناراحت بودند. شما هیچ صحنه بد و ناراحتی از هواداران سپیدرود ندیدید و مطمئنا این ناراحتی ریشه اش در جای دیگری بوده. اگر اینطور بوده من از شما عذرخواهی می کنم.

دیدگاه‌ها