کد خبر : 1541224 | 05 مرداد 1397 ساعت 00:23 | 77.3K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: به هاشمی‌نسب گفتم بازیکنان را بیدار کند

سرمربی نساجی معتقد است تیم او به غیر از 15 دقیقه ابتدایی، بهتر از ذوب‌آهن کار کرد ولی نتوانست از موقعیت‌ها بهره ببرد.

نکونام: به هاشمی‌نسب گفتم بازیکنان را بیدار کند

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن به حضور چشمگیر تماشاگران تیمش اشاره کرد و گفت: تمام ایران می‌دانند هواداران نساجی زبان‌زد خاص و عام هستند و فکر می‌کنم بهترین طرفداران لیگ را بدون هیچ شرطی داریم و از این اتفاق خوشحال هستم؛ امیدوار هستم در بازی‌های آینده پاسخ محبت آنها را بدهیم و جبران کنیم.

 

او راجع به نفوذهای حسینی و فخرالدینی از جناح راست زمین و برنامه‌ریزی نساجی برای مهار آنها ابراز کرد: نه تنها روی دو بازیکن، بلکه روی کار تمام تیم ذوب‌آهن آنالیز داشتیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی ممکن است یک روز بازیکنی اشتباهی انجام دهد.

 

سرمربی نساجی عنوان کرد: ذوب‌آهن غیر از 15 دقیقه ابتدایی مسابقه بازی را در دست داشت؟ ما آنالیز خوبی انجام دادیم و با بازیکن خاص کاری نداشتیم.

 

نکونام با اشاره به قضاوت سیدعلی در این دیدار ابراز کرد: معتقدم آقای سیدعلی جزو داوران خوب فوتبال ایران است و امشب هم داوری فوق‌العاده‌ای داشت و به غیر از یک صحنه، اشتباه دیگری مرتکب نشد؛ به نظرم داوری خوبی شاهد بودیم و مشکلی ندیدیم.

 

او اضافه کرد: 24 سال طول کشیده تا نساجی به لیگ برتر بیاید و دیگر در لیگ یک نیستیم، اما امروز هم بیشتر از دو بازیکن لیگ برتری در زمین نداشتیم؛ یکی از آنها هم نوید عاشوری بود که او نیز با آسیب دیدگی کار کرد و به نظرم اصلا نباید به میدان می‌رفت و سلامت او به خطر افتاد.

 

سرمربی نساجی تصریح کرد: تیم ملی امید لطف کرد به زور قبل از بازی امروز بازیکن ما را گرفت؛ خواهشا به این موضوع توجه داشته باشید که ما امروز با 10 نفر ذوب‌آهن را در فشار گذاشتیم؛ نساجی فصل قبل با آلومینیوم اراک بازی می‌کرد ولی حالا با تیمی که هفت بازیکن ملی دارد، رقابت می‌کند؛ ذوب‌آهن فصل قبل نایب قهرمان شده که امروز با آنها مسابقه داشتیم؛ به نمازی تبریک می‌گویم ولی ما امروز آنها را تحت فشار گذاشتیم.


نکونام راجع به وقفه ناظر بازی در ابتدای مسابقه و تاثیر او در کم شدن فشار روی دروازه ذوب گفت: آن اتفاق که افتاد، به مهدی هاشمی‌نسب گفتم برود تا بازیکنان را از خواب بیدار کند تا از جوی که پیش آمده بود، خارج شوند.

 

او یادآور شد: می‌توانستیم در نیمه اول دو گل به ذوب بزنیم ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاد و بازی به ضرر ما تمام شد؛ برنامه داشتیم تا حداقل توپ‌گیری کنیم و به حریف فضا بدهیم تا کارشان را انجام دهند و روی اشتباهات‌شان به گل برسیم که این اتفاق هم شاهد بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم از اشتباهات حریف بهره ببریم.

دیدگاه‌ها