کد خبر : 1541333 | 05 مرداد 1397 ساعت 15:22 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه کاپیتان پدیده از هواداران مشهدی

ناصحی: پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) غریب بود

کاپیتان تیم فوتبال پدیده می گوید در ورزشگاه امام رضا(ع) غریب بودند.

ناصحی: پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) غریب بود

به گزارش "ورزش سه"، رضا ناصحی مدافع تیم فوتبال پدیده در مورد بازی مقابل پرسپولیس به ورزش سه می گوید: بازی فکر می کنم خوب بود ولی چیزهایی که آقای گل محمدی گفت را نتوانستیم در زمین اجرایی کنیم و به نظرم ما اگر 70 درصد آن چیزی که بودیم را انجام می دادیم می توانستیم پرسپولیس را ببریم. فقط روی دقایق ابتدایی که آقای گل محمدی پیش از بازی به آن تاکید داشت تمرکز کافی نگذاشتیم و همین عدم تمرکز باعث باز شدن دروازه ما شد. بازی تا دقایق آخر در اختیار ما بود اما متاسفانه توپ هایمان گل نشد. به شخصه خیلی به تیم امیدوار هستم و فکر می کنم بتوانیم در هفته آینده در اهواز این باخت را جبران کنیم.

 

او در ادامه به گلایه از هواداران مشهدی می پردازد و می گوید: بحث دیگری که باید در این بازی به آن اشاره کنم تبریک گفتن به مشهدی هاست که با خوشحالی شکست تیم شهرشان ورزشگاه را ترک کردند و این باعث افتخار است که این همه خراسانی یک پارچه تیم پرسپولیس را مقابل پدیده تشویق می کرد. به نظرم بهتر است پرسپولیس بازی های آتی اش را هم در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کنند چون واقعا هواداران بیشتری برای تشویق این تیم تمایل به تماشای بازیشان دارد. ما واقعا در این بازی یک هوادار پدیده ای ندیدم و فکر می کنم اگر در آزادی بازی می کردیم راحت تر بودیم.

 

وی افزود: خیلی از کسانی که سالی یک بار هم به ما زنگ نمی زنند سر بازی پرسپولیس با ما تماس می گیرند و از ما درخواست بلیت جایگاه دارند و ما باز هم می گوییم که اشکال ندارد. این را مشهدی ها بدانند که اگر تیمی در لیگ برتر نباشد مطمئنا پرسپولیسی ها نمی توانند به مشهد بیایند. خیلی دلمان در ورزشگاه امام رضا(ع) شکست. من به شخصه فکر می کردم حداقل جایگاه که مختص هواداران ما است طرفداران ما حضور می داشتند که اینطور نبود. واقعا خیلی احساس غربت کردیم و امیدوارم در بازی های بعدی آنقدر معرفت داشته باشند و بیایند ما را تشویق کنند. 

 

او در مورد شرایط و عملکرد خودش در بازی مقابل پرسپولیس هم اینطور می گوید: من پیش از بازی دچار مصدومیت از ناحیه کمر شدم و با سوزن و آمپول برای پدیده به میدان رفتم چون چند تا از بچه هایمان در اردوی تیم امید بودند و شرایط نیمکت مان خوب نبود بالاجبار و با سختی خودم را آماده این مسابقه کردم. 

 

ناصحی اضافه کرد: البته این بازی چیزهای مثبتی هم داشت و اینکه ما مقابل تیم قهرمان لیگ بازی کردم و خوب هم کار کردیم. در نیمه دوم کاملا بازی در دست ما بود و تمامی نقاط نفوذی را تحت پوشش قرار دادیم و به جز آن پنالتی و یک موقعیت خطرناکی که منشا روی دروازه ما خلق کرد دیگر موقعیتی به حریف ندادیم. به نظرم اگر کمی خوش شانس تر بودم می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما متاسفانه عدم تمرکز و شرایطی که گفتم باعث شد نتوانیم نتیجه بازی را به سود خود کنیم.

دیدگاه‌ها