کد خبر : 1541396 | 05 مرداد 1397 ساعت 19:31 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

میانگین پایین تر فصل جدید نسبت به فصل قبل

لیگ برتر با گلهای کمتر آغاز شد

فصل تازه رقابت های لیگ برتر دیروز با انجام 4 بازی آغاز شد و این درحالی است که میانگین گل زده تا این زمان نسبت به سال گذشته افت داشته است.

لیگ برتر با گلهای کمتر آغاز شد

به گزارش" ورزش سه "، لیگ برتر هجدهمین دوره با انجام 4 بازی روز پنجشنبه آغاز شد و در این چهاربازی 8 گل به ثمر رسید. پرسپولیس 1 بر صفر پدیده را برد، سایپا 3 بر صفر سپیدرود را شکست داد، فولاد 2 بر یک پارس جنوبی را برد و ذوب آهن 1 بر صفر مقابل نساجی به برتری رسید. با این حساب و براساس 4 بازی ابتدایی لیگ برتر میانگین هر بازی 2 گل به ثبت رسیده است.


اما فصل گذشته و در لیگ هفدهم در 4 بازی اول لیگ برتر 10 گل میان تیم ها رد و بدل شد که میانگین 2.5 گل در هر بازی را به ثبت رساند. در هفته اول لیگ هفدهم و در 8 بازی 20 گل به ثمر رسید و در کل هفته اول فصل قبل میانگین 2.5 گل در هر بازی را داشت اما امسال تا این لحظه میانگین 2 گل به ثبت رسیده است. اگر در چهار بازی باقیمانده امروز 12 گل یا بیشتر به ثمر برسد آن وقت لیگ هجدهم به میانگین گل زده در هفته اول لیگ هفدهم رسیده یا رکوردی بهتر را جای خواهد گذاشت. باید دید آیا امروز 4 بازی باقیمانده هفته اول لیگ هجدهم بازی های پرگلی خواهند بود؟

دیدگاه‌ها