کد خبر : 1541453 | 05 مرداد 1397 ساعت 22:36 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران استقلال حق دارند

زکی‌پور: اگر مظلوم نبودیم، شرایط‌مان این نمی‌شد

مدافع تیم استقلال اعلام کرد در بازی با السد قطر هرچه خدا بخواهد همان می شود.

زکی‌پور: اگر مظلوم نبودیم، شرایط‌مان این نمی‌شد

به گزارش "ورزش‌سه"، میلاد زکی پور بعد از پایان دیدار استقلال و پیکان عنوان کرد: این مسائل طبیعی است. ما از دوران بدنسازی آمدیم و واقعا شرایط سختی داشتیم. بدن بازیکنان آماده نبود اما هفته به هفته بهتر می شویم و شرایط خوبی پیدا می کنیم.


وی درباره مشکلات مدیریتی استقلال بیان کرد: من راجع به این موضوعات حرف نزنم بهتر است.


مدافع استقلال درباره اینکه می گویند این باشگاه مظلوم واقع شده گفت: همینطور است. هواداران حق دارند، چون استقلال واقعا مظلوم است. اگر مظلوم نبودیم که 3، 4 بازیکن خارجی و باتجربه اضافه می شد. هواداران استقلال می دانند در باشگاه چه خبر است. من نمی گویم چه کسی مقصر است اما باید پیگیری شود و توجه بیشتری به استقلال انجام دهند.


زکی پور افزود: اگر توجه بیشتری انجام می شد این وضعیت پیش نمی آمد، هواداران ما باشخصیت هستند و اگر به تیم می رسیدند آنها هیچ شعاری نمی دادند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط استقلال می تواند مقابل السد قطر بایستد، گفت: ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم و با تمام توان مان به میدان می رویم تا انتظار هواداران را برآورده کنیم. انشاالله بازیکنان باتجربه ای هم اضافه شوند تا شرایط تیم بهتر شود. شفر هم کار بلد است و هرچی خدا بخواهد همان می شود.

دیدگاه‌ها