کد خبر : 1541492 | 06 مرداد 1397 ساعت 09:03 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیر چشم انتظار یار دوازدهم در نقش جهان(عکس)

فصل برای تیم پرطرفدار اصفهانی با یک تساوی بدون گل خانگی آن هم در غیاب طرفداران پرشمار آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان بعد از سه فصل کابوس وار به هر قیمتی بود امیر قلعه نویی را به نیمکت رهبری خود بازگرداند تا این مربی پرافتخار به یاد اولین چالش خود با پرطرفدارترین تیم نصف جهان بتواند تیم را به کورس مدعیان بازگرداند، تیمی که فصل پیش را در رده نازل چهاردهمی به پایان رسانده بود.


امیر که خوب می دانست میزبانی بدون تماشاگر هیچ سودی برای او در جدال با برزیلی های ایران نخواهد داشت باز هم مثل تمام ادواری که روی نیمکت رهبری تیم های مختلف لیگ نشسته بود روزهای ابتدایی را با نتیجه نه چندان مناسبی استارت زد تا توقف بدون گل او مقابل صنعت نفت دو امتیاز شیرین را از چنگ سپاهان خارج کند، امتیازاتی که قطعا در آینده می تواند حسرتی بزرگ قلمداد شود.

 

1322906


قلعه نویی در پایان بازی با وجود این که شاگردانش تلاش زیادی کردند تا به گل برسند و برحسب همین تلاش یکی از پرافت و خیزترین بازی های هفته را به ثبت رساندند در اعترافی صادقانه کیفیت تیمش را با یک تیم دسته اولی مقایسه کرد تا به این شکل از فشار انتقادات و هجمه ها بکاهد، اعترافی که نشان داد او انتظار بیشتری از سپاهان در ادامه فصل دارد و قطعا روند این تیم به این شکل نخواهد ماند.


امیر در بازگشت به نقش جهان آن هم در مقام سرمربی سپاهان دقایقی را تجربه کرد که اصلا دوست ندارد در ادامه فصل باز هم با آنها روبرو شود. او که یکی از باتجربه ترین مربیان داخلی لیگ است قطعا از میزبانی بعدی روی حمایت سکوهای نقش جهان به عنوان یار دوازدهم حساب خاصی باز خواهد کرد، طرفدارانی که او مدعی است به خاطر آنها به سپاهان بازگشته است.

دیدگاه‌ها