کد خبر : 1541537 | 06 مرداد 1397 ساعت 12:39 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلن در پیش‌فصل بوندس‌لیگا می‌درخشد

بازیکنان باشگاه کلن بعد از آنکه در یک بازی دستگرمی ماینتز را 5-3 شکست دادند، سوار بر اتوبوس رسمی تیم‌شان به شهر بن رفته و در یک رستوران دنج به جشن گرفتن مشغول شدند.

کلن در پیش‌فصل بوندس‌لیگا می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان کلن بهانه‌های زیادی برای جشن گرفتن داشتند. آنها دوران پیش‌فصل خوبی را پشت سر گذاشته، به خوبی آماده شده‌اند و از اضافه شدن دومینیک درکسلر به جمع‌شان خوشحالند.


فراتر از همه‌ی اینها بازیکنان کلن در آستانه‌ی بازی بعدی‌شان در مقابل رقیب همیشگی، بوخوم که شنبه‌ی آینده برگزار خواهد شد، یک پیام مشترک صادر کردند : ما همه یک تیم هستیم.


پیامی که بازیکنان کلن چند ساعت قبل از آن در دیدار با ماینتز و پیروزی 5-3 مقابل آن تیم، ثابت کرده بودند.


هواداران کلن حالا باید به این تیم امیدوار باشند و حریفان آنها در بوندس‌لیگا از این کلن باید بترسند. کلن پیش از بازی با ماینتز هم یک تیم دیگر بوندس‌لیگایی، برمن را 1-0 شکست داده بود تا در بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بسیار موفق نشان دهد. کلن در هر دو بازی کاملاً شایسته‌ی پیروزی بود.


سرمربی کلن، مارکوس آنفانگ گفت:" ما هفته به هفته قوی‌تر می‌شویم. این بازی محک خیلی خوبی برای تیم ما بود".


زیباترین گل بازی توسط مارسل ریسه به ثمر رسید.شوت سرکش او در دقیقه‌ی 85 که از فاصله‌ی 35متری دروازه نواخته شد، هواداران کلن را به یاد گل زیبای او در مقابل گلادباخ در سال 2016 انداخت.  


اما در گرمای 34درجه‌ای شهر بن، همه‌ی نگاه‌ها به دومینیک درکلسر بازیکن جدید کلن دوخته شده بود. او که در سمت چپ خط میانی به میدان رفته بود خیلی زود با سرعت به طرف دروازه‌ی حریف یورش برد ولی با  خطا متوقف شود. این ضربه‌ی آزاد که تنها بعد از 94 ثانیه از گذشت بازی به دست آمده بود وارد دروازه شد تا کلن از حریفش 1-0 پیش بیفتد.

 

1322962

 

درکسلر رویهم‌رفته خوب بازی کرد ولی با اینحال کاملاً مشخص بود که او کمتر از یک هفته است که به کلن اضافه شده و یکی دو جلسه با هم‌بازی‌های جدیدش تمرین کرده است.

دیدگاه‌ها