کد خبر : 1541596 | 06 مرداد 1397 ساعت 15:24 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردعجیب یک مهاجم؛ یازده دوره و هشت تیم 

تریلوژی قاضی در پیکان تکمیل می شود؟

مهاجم این فصل پیکان در اولین هفته موفق به گل زنی نشد اما روند او در سال های اخیر به گونه ای بوده که می توان امیدوار بود امسال هم یکی از گلزنان اصلی لیگ برتر باشد.

به گزارش" ورزش سه" محمد قاضی در این فصل از پدیده به پیکان پیوست و در اولین بازی تیمش در ورزشگاه آزادی برابر استقلال در ترکیب اصلی قرار گرفت تا مشخص شود امسال امید گلزنی پیکان در خط حمله به او است. قاضی البته در این بازی نتوانست برای پیکان گل بزند هرچند به عنوان یک مهاجم هدف قدرتی و چپ پا دو پاس توی عمق خوب برای مهاجمان کناری تیمش ساخت.

 

1323023


مهاجم این فصل پیکان فصل گذشته در پدیده 11 گل به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان و گلزنان لیگ هفدهم بود. قاضی البته در لیگ شانزدهم و در نفت تهران عملکرد بهتری داشت و دوازده گل و 3 پاس گل را در یک فصل برای خودش ثبت کرد. با این وجود دو فصل گذشته بهترین عملکرد های قاضی در لیگ برتر فوتبال ایران بوده و این می تواند به این معنا باشد که او امسال با سومین تیم متفاوتش تریلوژی اش را در لیگ برتر تکمیل کند. او البته کار خیلی سختی دارد چرا که پیکان امسال یک تیم با برنامه های تدافعی است و شاید این باعث شود تا قاضی مثل بازی با استقلال مجبور شود که بخش زیادی از زمان حضورش در زمین را صرف برنامه های دفاعی کند.

 

1323024


نکته ای که درباره این مهاجم قدرتی و شوتزن وجود دارد این است که او در طول حضورش از لیگ هشتم تا هجدهم و در یازده دوره از مسابقات در هشت تیم مختلف توپ زده است و از این نظر او می تواند رکوددار باشد. در واقع قاضی تا امروز با هشت تیم مختلف در رقابت های لیگ برتر حضور داشته و تا امروز 50 گل هم به ثمر رسانده است. او در این مدت 13 پاس گل داده و در یک بازی گل به خودی هم زده است.

 

1323025

دیدگاه‌ها