کد خبر : 1541617 | 06 مرداد 1397 ساعت 16:36 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

ونتورا:

شایسته هدایت تیم ملی ایتالیا نبودم

جامپیرو ونتورا، سرمربی ناکام تیم ملی ایتالیا اعتراف کرد که شایسته نشستن روی نیمکت مربیگری آتزوری نبود.

شایسته هدایت تیم ملی ایتالیا نبودم

به گزارش "ورزش سه"، ونتورا اولین مربی آتزوری در 60 سال گذشته بود که نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند و پس از این ناکامی اخراج شد.

 

 

1188975

 

 

او در گفت‌و‌گو با شبکه RMC آرژانتین، گفت:« اگر می‌شد به گذشته برگردم تمام اتفاقاتی که بعد از بازی‌مان مقابل اسپانیا رخ داد را عوض می‌کردم چون در آن زمان چیزی غیرقابل تصور رخ داد. از جانب من هزاران اشتباه رخ داد. من نمی‌توانستم پیش‌بینی کنم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. تا زمان بازی‌مان مقابل اسپانیا، من از کارم لذت می‌بردم و تجربه خوشایندی کسب می‌کردم.

 اگر می‌توانستم به گذشته برگردم شاید اشتباهات کمتری مرتکب می‌شدم و پیشنهاد سرمربیگری ایتالیا را قبول نمی‌کردم چون برای این کار ساخته نشده بودم. من به تعامل روزمره با بازیکنان نیاز دارم. توهین‌هایی که به خاطر دوران مربیگری‌ام در ایتالیا می‌شنوم واقعا دردناک است اما من آن روزها را فراموش کرده‌ام و می‌‌خواهم کارم را از سر بگیرم.

حالا برای روبرتو مانچینی (سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا) آرزوی موفقیت می‌کنم. او در تیمش بازیکنانی دارد که تا چند سال دیگر می‌توانند ستون فقرات آتزوری باشند.»

 

سرمربی سابق تورینو در پایان گفت:« من به خاطر اینکه به اهدافم نرسیدم، هیچ کینه و نیت بدی برای تیم ملی ندارم. احساس می‌کنم که تخریب شده‌ام، مثل اتفاقی که برای سامپائولی در آرژانتین رخ داد. من از اینکه او به این سرعت تیم ملی آرژانتین را ترک کرد، تعجب نکردم. امیدوارم تیم ملی ایتالیا خیلی سریع دوباره به اوج برگردد.»

دیدگاه‌ها