کد خبر : 1541729 | 07 مرداد 1397 ساعت 08:57 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

جذابیت از کشتی فرنگی رفته بود

علیاری: هیچ موقع بی‌انگیزه نبوده‌ام

قهرمان کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی گفت: هیچ موقع بی‌انگیزه نبوده‌ام، اما بعد از، از دست دادن المپیک دچار اُفت شدم.

علیاری: هیچ موقع بی‌انگیزه نبوده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، مهدی علیاری در گفت‌وگو با فارس، درباره کسب مدال برنز تورنمنت ترکیه، گفت: سطح مسابقات واقعاً بالا بود به طوری که در وزن من چندین قهرمان جهان اوت شدند. با شرایطی که قبل از اعزام داشتم فکر می‌کنم نتیجه بدی نگرفتم و فکر می‌کنم مربیان هم رضایت داشت. 

 

وی ادامه داد: دقیقاً از تیر ماه سال گذشته  که در انتخابی تیم ملی کشتی گرفته بودم در مسابقات مهمی روی تشک نرفته بودم از طرفی با توجه به اینکه 5 - 6 روز قبل از اعزام سنگ کلیه‌ام را عمل کرده بودم، آمادگی بالایی نداشتم، اما با دستور کادر فنی در این مسابقات روی تشک رفتم. 

 

قهرمان کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی تصریح کرد: 5 کشتی گرفتم که در مسابقه اول حریف گرجستانی که نفر سوم جهان بود را شکست دادم و کشتی‌گیر قزاق را هم ضربه کردم. 2 مسابقه را هم با اختلاف 7 امتیاز برنده شدم،  اما در دیدار مقابل دیگر نماینده گرجستان داوران کشتی را از دستم خارج کردند و بازنده شدم. با 2 اخطار و امتیاز من را بازنده کردند در حالی که نفر اصلی گرجستان را خیلی راحت برده بودم، اما هیچ امتیاز فنی‌ای به حریفانم ندادم.

 

علیاری درباره بازگشت قانون خاک به کشتی و اینکه او در این قانون تبحر دارد، گفت: قانون جدید به نفع من است چون خوب در خاک فن می‌زنم و فن نمی‌خورم؛ جذابیت از کشتی فرنگی رفته بود. خوشحالم قانون خاک برگشت و خوشحالم که توانستم بار دیگر خودم را ثابت کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از المپیک به نظر می‌رسید انگیزه‌اش را از دست داده است و فکر می‌کند آیا کادر فنی بار دیگر این فرصت را به او بدهد، گفت: هیچ موقع بی‌انگیزه نبوده‌ام. برای حضور در المپیک به اوج رسیدم، اما وقتی در ترکیب تیم اعزامی نبودم دچار اُفت شدیدی شدم که طبیعی بود.

 

علیاری خاطرنشان کرد: همین موضوع باعث شد در میادینی که به من فرصت داده شد خوب نتیجه نگیرم. حالا هم مطیع کادر فنی هستم و هر کجا که صلاح بدانند و دستور بدهند کشتی خواهم گرفت. خودم را جمع و جور کردم و تمام هدفم موفقیت در مسابقات پیش‌رو است. 

 

دیدگاه‌ها