کد خبر : 1541972 | 08 مرداد 1397 ساعت 10:51 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده‌ی فرانسه در جام جهانی طعمه‌ی بزرگان نمی‌شود

مایکل رشکه مدیر ورزشی باشگاه اشتوتگارت اعلام کرد انتظار دارد بنجامین پاوارد ستاره‌ی فرانسوی که با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده در اشتوتگارت ماندگار باشد.

پدیده‌ی فرانسه در جام جهانی طعمه‌ی بزرگان نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رشکه در گفتگو با خبرنگاران آلمانی گفت:" با اینکه پاوارد همچنان در تعطیلات به سر می‌برد ولی ما نگران نیستیم و دائم با او در تماسیم. تا اینجا بایرن برای جذب او درخواستی نداده است و ما انتظار داریم او این فصل در اشتوتگارت ماندگار باشد".


رشکه بعد از بازی دوستانه‌ی اشتوتگارت در مقابل آیبار که در لیگ دسته‌یک اسپانیا توپ می‌زند با خبرنگاران صحبت کرد. بازی‌ای که با نتیجه‌ی 2-1 به سود اشتوتگارت به پایان رسید.


اخیراً شایعات بسیاری مطرح شده بود مبنی بر اینکه پاوارد با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسیده و به زودی اشتوتگارت را به مقصد مونیخ ترک خواهد کرد. پاوارد، مدافع تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد درخشانی داشت و در بازی مقابل آرژانتین یکی از زیباترین گلهای جام را به ثمر رساند.


پاوارد 22ساله تا پایان سال 2021 با اشتوتگارت قرارداد دارد ولی در قرارداد او بندی وجود دارد که تابستان سال آینده اگر باشگاهی خواهان جذب او باشد می‌تواند با پرداخت 35 میلیون یورو به اشتوتگارت، پاوارد را به خدمت بگیرد. فعلاً اما یک چیز قطعی است و آن اینکه بنجامین پاوارد در فصل جاری طعمه‌ی بزرگان نخواهد شد و با پیراهن سفید اشتوتگارت به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها