کد خبر : 1541978 | 08 مرداد 1397 ساعت 12:03 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

شربتی جایگزین مسلمی‌پور در لیست تراکتور می‌شود!

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند تا رضا شربتی را جایگزین محمد مسلمی پور در لیست بازیکنان خود کنند.

شربتی جایگزین مسلمی‌پور در لیست تراکتور می‌شود!

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از فروش امتیاز باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی و خرید آن توسط محمدرضا زنوزی یکی از دغدغه های اصلی در این خصوص موضوع سربازان بود. طبق قانون وقتی تراکتورسازی دیگر نظامی نیست و به بخش خصوصی واگذار شده، هیچ بازیکن سربازی را نیز نمی تواند به خدمت بگیرد.


با این حال عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در جلساتی که با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار کرد، توانست مجوز ادامه بازی سربازان این باشگاه را بگیرد اما در همان مقطع مشخص شد که ستاد کل فقط مجوز بازی 5 بازیکن سرباز تیم را صادر کرده است.


این در حالی است که مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، محمد مسلمی پور، قائم اسلامی خواه و رضا شربتی 6 بازیکنی بودند که برای گذراندن خدمت سربازی شان راهی تراکتور شدند و با نظر ستاد کل یکی از آنها باید به تیم نظامی دیگری می رفت. تراکتوری ها اما اصرار داشتند که مجوز بازی نفر ششم هم صادر شود. در این شرایط آنها نام شربتی را به ستاد کل ارائه نکردند تا در آینده این مجوز را بگیرند. حالا اما مسئولان نیروهای مسلح همچنان ازصدور مجوز بازی رضا شربتی برای تراکتور سر باز می‌زنند و به همین خاطر این مدافع چپ به مشکل خورده است.


در این شرایط با توجه به اینکه سربازی محمد مسلمی پور شهریورماه به پایان می رسد و این بازیکن تا یکماه و نیم آینده در اردوی تیم امید حضور دارد و عملا نمی تواند برای تراکتورسازی به میدان برود، مسئولان این باشگاه در نظر دارند تا نام این بازیکن را از لیست سربازان تیم کنار بگذارند و رضا شربتی را جایگزین کنند.


از این رو مسلمی پور می تواند سربازی اش را در خارج از تیم سپری کند تا شربتی به لیست تراکتور برگردد و 1.5 سال دیگر خدمت سربازی اش را پشت سر بگذارد. باید دید ایا ستاد کل نیروهای مسلح با این موضوع موافقت خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها