کد خبر : 1542353 | 09 مرداد 1397 ساعت 20:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

علیزاده: مسؤولیت بزرگی روی دوش من است

پرچم‌دار کاروان ورزشکاران ایران در مسابقات آسیایی می‌گوید با تمام توان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند تا افتخارآفرین شود.

علیزاده: مسؤولیت بزرگی روی دوش من است

به گزارش "ورزش سه"، کیمیا علیزاده در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی اندونزی اظهار کرد: افتخار بزرگی است که مسؤولان کشور دوباره به من اعتماد کردند و پرچم‌دار کاروان ایران شدم؛ واقعا از لحظه‌ای که متوجه شدم پرچم‌دار کاروان هستم، تلاشم را سه، چهار برابر کردم چون می‌دانستم چه مسؤولیت بزرگی روی دوش بنده است و همه نگاه‌ها به سمت من خواهد بود؛ این اتفاق خوب در ماه تولدم رخ داد و امیدوار هستم بتوانم جواب اعتماد و لطف مسوولان را بدهم.

 

او درباره انتخاب شعار «یک ایران، یک صدا» برای کاروان اعزامی به مسابقات آسیایی ابراز کرد: وقتی یک ورزشکاری به مسابقات برون مرزی می‌رود، یک ملت پشت نماینده‌های آن کشور هستند؛ مردم ایران نیز در هر مسابقه‌ای، حتی تورنمنت‌های کوچک تا المپیک پشت ورزشکاران بودند و حمایت کردند و چه زمانی که بردند و چه زمانی که باختند، دست از حمایت بر نداشتند.

 

تکواندوکار تیم بانوان ایران اضافه کرد: شعار مناسبی برای این کاروان انتخاب شده است؛ امیدوار هستم ملت ایران اول دعا کنند تا سربلند برگردیم چون دلگرمی خواهد بود تا به مسیری که مد نظر داریم، ادامه دهیم.

 

علیزاده عنوان کرد: قبل از هر بازی برون مرزی، برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران خیلی لازم است؛ هر کلیپ و حرف در آن مراسم، انگیزه ورزشکاران را بالا می برد؛ امروز هم وقتی کلیپ تیم ملی فوتبال را می دیدم، یک لحظه نمی ‌دانم چه حسی در من ایجاد شد که دوست داشتم هرچه زودتر بازی‌ها بیاید تا ما هم دل مردم را آنطور شاد کنیم؛ هدف اصلی که به ما انگیزه می‌دهد، مردم هستند؛ قول می‌دهم در روز بازی‌ام با توان 100 درصدی کار کنم و هرچه در توان دارم، بگذارم و این قول را به جرات می‌دهم که کم نخواهم گذاشت.

 

کیمیا علیزاده در مورد حذف در دور دوم تورنمنت تکواندو G2 کره جنوبی که اخیرا برگزار شد، عنوان کرد: خدا را شکر از نظر جسمانی مشکلی ندارم و آسیب‌هایی که داشتم، خوب شدند؛ در مسابقات کره برای نخستین بار در وزن منفی 67 کیلوگرم شرکت می‌کردم و چون وزن المپیکی‌ام 57 کیلوگرم و مسابقات جهانی 62 کیلوگرم بود، کار سختی داشتم.

 

او اضافه کرد: در بازی‌های کره جنوبی مبارزه خوبی داشتم و از باختم ناراحت نیستم چون هرچه در توان داشتم را گذاشتم و یک سری تجربه به دست آوردم که در مسابقات آسیایی به من کمک خواهد کرد؛ خدا را شکر الان همه چیز خوب است.

دیدگاه‌ها