کد خبر : 1542766 | 11 مرداد 1397 ساعت 21:50 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازیکن 2 گله لیگ، پدیده دیگری از خوزستان

ستاره جوان استقلال خوزستان دومین گل فصل خود را به ثمر رساند.

اولین بازیکن 2 گله لیگ، پدیده دیگری از خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:30 امشب وارد هفته دوم خود شده است و هشت تیم در چهار شهر در حال برگزاری دومین بازی خود هستند.


در یکی از این بازی ها تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفته اند.

 

در حالی که این بازی با حملاتی پراکنده دنبال می شد و اکثر دقایق توپ در میانه زمین بود، یک ارسال از جناح چپ زمین توسط وحید حمدی نژاد توپ را به فضای بعد از تیر دو رساند. توپی که از روی سر مدافع پدیده عبور کرد، در مقابل وحید خشتان قرار گرفت. مهاجم جوان استقلال اما بدون اینکه کوچکترین عجله ای کند، با نهایت خونسردی توپ را کنترل کرد و به زیبایی مدافع پیش روی خود را دریبل زد. پس از این در زاویه ای نسبتا بسته مقابل دروازه قرار گرفت و با یک ضربه محکم و دقیق توپ را به تور دروازه پدیده مشهد چسباند.

 

خشتان در بازی اول لیگ مقابل گسترش هم در واپسین دقایق گل تساوی تیمش را به ثمر رسانده بود و حالا نخستین بازیکن 2 گله لیگ هجدهم نام گرفته است.

 

در روزهایی که مهم ترین خبر فوتبال خوزستان، ترانسفر یونس دلفی به آیندهوون هلند است، به نظر می رسد یک پدیده دیگر از خاک خوزستان ظهور کرده و می خواهد خیلی زود به ستاره فوتبال ایران تبدیل شود.

 

البته شرایط سنی خشتان مانند دلفی نیست و او جزو سهمیه های بزرگسال استقلال خوزستان به شمار می رود. استارت خوب یک مهاجم در جمع آبی پوشان اهوازی، هواداران این تیم را به یاد عملکرد حسن بیت سعید در لیگ پانزدهم می اندازد و آنها امیدوارند خشتان هم بتواند مثل بیت سعید خاطره های خوشی را برای تیم شهرشان بسازد.

دیدگاه‌ها