کد خبر : 1542796 | 11 مرداد 1397 ساعت 23:07 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

به زودی یک بازیکن آفریقایی به پیکان می پیوندد

شیعی: کی روش سرمربی تیم ملی در جام ملت هاست

پیکان در روزی که به نظر می رسید بازی خیلی سختی مقابل سایپا دارد توانست با سه گل به یک برد قاطع دست پیدا کند.

شیعی: کی روش سرمربی تیم ملی در جام ملت هاست

به گزارش" ورزش سه" پیکان با شکست سایپای صدرنشین بهترین نتیجه را در روز اول هفته دوم گرفت. محمود شیعی مدیرعامل پیکان بعد از این بازی گفت:« بازی بسیار خوبی برای ما بود. در نیمه اول بچه ها با احتیاط بازی کردند ، ما در این بازی یک تغییر نسبت به بازی با استقلال داشتیم اما می دانستیم تیممان به مرور راه می افتد و امروز نتیجه هماهنگی بیشتری که بین بازیکنان جدید و قدیمی به وجود آمد را دیدیم.»


او درباه حضور 4 بازیکن این تیم در امید گفت:« تیم ما تکیه اش بر جوانان است و در ادامه لیگ جوانانی از تیم پیکان بازی خواهند کرد که همه شگفت زده می شوند. » مدیرعامل پیکان درباره اینکه بازیکن جدید خواهند گرفت هم افزود:« بله یک بازیکن خارجی به ما اضافه خواهد شد. ما توافقات لازم را با این بازیکن کرده ایم ، او یک بازیکن افریقایی است و ظرف یکی دوروز دیگر برای عقد قرارداد به ایران می آید. قرارداد ما با این بازیکن ریالی است و به دلار قرارداد نخواهیم بست.»


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره شرایط تبلیغات دور زمین هم گفت:« قبول دارم این شرایط و وضعیت تبلیغات در شان فوتبال ما نیست. ما دنبالش هستیم انشالله به زودی ماجرای تبلیغات دور زمین را حل خواهیم کرد.»


شیعی در ادامه درباره شرایط همکاری کی روش و تیم ملی گفت:« من صحبتی که با آقای تاج داشتم ایشان گفتند که مشکلی برای ادامه همکاری با کی روش وجود ندارد. تنها مشکل شرایط و نحوه پرداخت پول است به طوری که با وجود اینکه حقوق ایشان آماده است اما دو ماه است که نتوانسته حقوقش را دریافت کند. الان هم کی روش و هم فدراسیون برنامه شان را داده اند و به نظر من مشکلی نیست و ایشان سرمربی تیم ملی در جام ملت ها هستند.»

دیدگاه‌ها