کد خبر : 1542803 | 11 مرداد 1397 ساعت 23:25 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: برد لحظات پایانی درس بزرگی برای ما بود

سرمربی پدیده در شرایطی جالب توجه و در ثانیه‌های پایانی توانست یک برد شیرین را به نام خود و تیمش کند.

گل‌محمدی: برد لحظات پایانی درس بزرگی برای ما بود

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که تا دقایق پایانی جدال مقابل استقلال خوزستان در شرایط تجربه دومین شکست پیاپی تیمش قرار داشت، در نهایت در دقایق اضافه بازی توانست با دو گل شاکری و قاسمی نژاد به برد بزرگی دست یابد.


او در نشست خبری بعد از این بازی در خصوص پیروزی کسب شده گفت: نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازیکنانم اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند و توانستیم راحت تر به هم پاس بدهیم و موقعیت‌های خوبی به خصوص در ضربات ایستگاهی داشتیم.


وی با اشاره به 10 نفره شدن تیمش از اواخر نیمه اول گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود 10 نفره بودن فشار زیادی را تحمل کردند و تا لحظات آخر جنگیدند و درس بزرگی به تمام ما دادند. از کسب 3 امتیاز در دقایق پایانی خیلی خوشحالیم.

 

سرمربی پدیده در خصوص حمایت شهرداری از تیم پدیده گفت: از مهندس تقی‌زاده خامسی که کمک کرد مشکل صدور کارت بازی بازیکنانمان حل شود تشکر می‌کنم. از مسئولین باشگاه باید قدردانی ویژه‌ای کنم، به هر حال شرایطی داشتیم که اگر شهرداری پای کار نمی‌آمد قطعا نمی‌توانستیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم.

 

وی افزود: پدیده تنها نماینده فوتبال شرق کشور است و از اینکه شهرداری کلانشهری مثل مشهد به فکر حمایت از این تیم افتاده خوشحالم و امیدوارم سایر مسئولین در مشهد نیز به فکر تیم فوتبال پدیده باشند.


گل محمدی در پایان در خصوص اعتراضات پیاپی نیمکت نشینان دو تیم به قضاوت داور این جدال گفت:‌ داوری در مجموع خوب بود اعتراضاتی هر دو تیم داشتند که در فوتبال طبیعی است.

دیدگاه‌ها