کد خبر : 1542972 | 12 مرداد 1397 ساعت 17:52 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی گسترش فولاد برای بازی با صنعت نفت

نماینده دوم شهر تبریز با ترکیبی ناشناخته به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت و امیدوار است در این دیدار خارج از خانه پیروز شود.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد برای بازی با صنعت نفت

 

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد یا ماشین سازی که با لباس های زرد و سبز به مصاف رقبا می رود، یکی از ناشناخته ترین تیم های لیگ هجدهم است. البته آن ها این اواخر چند بازیکن سرشناس خریدند اما در کنار این بازیکنان باتجربه، مهره های جوان بسیاری را نیز در ترکیبشان دارند.

 

فرناندو دخسوس همچون دو فصل اخیر دروازه بان گسترش فولاد خواهد بود. محمدحسین کنعانی زادگان و مصطفی سالاری مهم ترین گزینه های فیروز کریمی برای پست مدافع میانی هستند. احمد مهدی زاده و عزیز معبودی نیز در دو جناح راست و چپ دفاع به میدان خواهند رفت.

گسترش فولاد با 5 هافبک بازی خواهد کرد. توحید غلامی وظیفه بازی در میانه میدان را دارد و در کنار خود مهره هایی چون ابر قویی و اسماعیل فرهادی را می بیند. فیروز کریمی برای هجومی کردن تیمش می تواند از فرید کریمی هم استفاده کند.

 

در دو جناح راست و چپ خالقی فر و یوسفی حضور دارند. رضا خالقی فر متمایل به خط حمله بازی می کند و گاها پشتِ سر پیمان بابایی، به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می کند.

تبریزی ها هفته پیش مکسی میلین فرانسیسکو را برای تقویت خط حمله به خدمت گرفتند و احتمالا او نیز مهره مهمی در ادامه فصل برای گسترش خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، عزیز معبودی، مصطفی سالاری، احمد مهدی زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، توحید غلامی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی فر، محسن یوسفی، حسین ابرقویی، پیمان بابایی

دیدگاه‌ها