کد خبر : 1543043 | 12 مرداد 1397 ساعت 21:12 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی شماره 4؛ کتف کامیابی نیا در رفت (عکس)

هافبک دفاعی پرسپولیس با بدشانسی دوباره بار دیگر با دررفتگی کتف مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که در دقایق سپری شده از بازی عملکرد مناسبی از میانه میدان از خود به جا گذاشته بود، زمانی که ماموریت پرتاب اوت را برعهده گرفت ناگهان به دلیل جابجایی مفصل کتف بار دیگر با مصدومیت گذشته مواجه شد.


کامیابی نیا که پیش از این در دیدار مقابل سیاه جامگان در لیگ شانزدهم و همچنین لیگ قهرمانان مقابل لخویا با دررفتگی کتف مواجه شده بود، فصل گذشته نیز زمان حضور در استخر با دررفتگی کتف مواجه شد و چند هفته دور از میادین بود.


این بازیکن در بازی امروز نیز در شرایطی که عملکرد خوبی تا دقیقه 18 از خود در میانه زمین به جا گذاشته بود، روی یک پرتاب اوت با مصدومیت سریالی اش مواجه شد و از زمین خارج شد. بعد از بررسی ابتدایی این بازیکن توسط آمبولانس حاضر در استادیوم آزادی به بیمارستان منتقل شد تا مراحل درمانی را پشت سر بگذارد.


با خروج این بازیکن از زمین، برانکو مجبور به تغییر تاکتیکی در ترکیب تیمش شد. منشا که به جای کامیابی نیا به زمین آمده بود در کنار علی علیپور حاضر شد و زوج خط حمله را شکل داده و امید عالیشاه با بازگشت به خط میانی ترکیب این تیم را 2-4-4 لوزی و با حضور احمد نوراللهی به عنوان تک هافبک دفاعی تشکیل داده اند.

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها